اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود:

60 درصد دانشجویان پیام نور در تحصیلات تکمیلی پذیرش می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: قبولی بیش از 60 درصد از پذیرفته‏شدگان تحصیلات تکمیلی از بین فارغ‏التحصیلان دانشگاه پیام نور از مهم‏ترین ویژگی‏های این دانشگاه است.

60 درصد دانشجویان پیام نور در تحصیلات تکمیلی پذیرش می‏شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی عصر امروز در مراسمی با دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شاهرود که با حضور دانشجویان ورودی 90، اعضای هیئت علمی، اساتید، کارکنان، دانشجویان فرهیخته علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، اعضای تشکل‏های دانشجویی، بسیج دانشجویی و تنی چند از مسئولان شهرستان شاهرود در تالار شهید بهشتی این شهر برگزار شد، خواستار توجه بیشتر به دانشگاه پیام نور شد.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود به اهمیت خالص کردن نیت‏ها در تحصیل علم و دانش اشاره کرد و گفت: تهذیب نفس، تحصیل علم و ورزش به عنوان سه محور اساسی برای جوانان است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده‏اند. 
شاهینی همچنین ضمن برشمردن برخی از ویژگی‏های دانشگاه پیام نور افزود: دانشجو محوری، تفکیک آموزش از سنجش، بالا بودن سطح علمی فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور، آموزش مجازی و نیمه حضوری و قبولی بیش از 60 درصد از پذیرفته‏شدگان تحصیلات تکمیلی از بین فارغ‏التحصیلان دانشگاه پیام نور از مهم‏ترین ویژگی‏های این دانشگاه است.
در ادامه این مراسم، حمیدرضا عرب معاون آموزشی دانشگاه پیام نور شاهرود به تشریح نکات مهم آموزشی از جمله مسائل مربوط به نظام آموزشی، نحوه ورود و همچنین بخشنامه‏های مربوط به مهمان و مهمان دائم، انتقال و تغییر رشته، سنوات تحصیلی مجاز و امتحانات و چگونگی فراغت از تحصیل پرداخت.
اجرای تئاتر، موسیقی، شاهنامه‏خوانی و . . . از دیگر برنامه‏های این جشن بود.
در پایان این مراسم از تلاش‏های دانشجویان فرهیخته و ممتاز علمی رشته‏های مختلف تحصیلی، دانشجویان شاهد و ایثارگر، فعالان و مدال‏آفرینان دانشجو در عرصه‏های فرهنگی، هنری و ورزشی دانشگاه پیام نور شاهرود با اهدای جوایز و لوح‏ تقدیر توسط ریاست، مسئولان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم، بسته‏های فرهنگی که حاوی CD از وضعیت دانشگاه پیام نور شاهرود و نکات مهم و قابل توجه برای دانشجویان به دانشجویان جدیدالورود اهدا شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول