اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: 13 آبان مهمترین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان گفت: ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، روز دانش‌آموز و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: امسال در حالی مراسم ۱۳ آبان برگزار می‌شود که موج بیداری اسلامی و استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته و الهام گرفتن از این حرکت‌های مردمی و اسلامی در جهان سرمایه‌داری و فریادهای ضد سرمایه‌داری در کشورهای آمریکایی و اروپایی اهمیت ۱۳ آبان را مضاعف کرده است.
امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امام راحل رخداد 13 آبان را انقلاب دوم نامیدند چرا که وحدت بیش‌ از پیش روحانیت و اقشار جامعه به ویژه دانشجویان را به وجود آورد.
وی تاکید کرد: روز 13 آبان به دلیل استمرار شعارهای انقلاب و هم از حیث سایر ظرفیت که باید در خیزش اسلامی باشد اهمیت مضاعفی دارد و این در حالی است که باید از این خیزش‌ها حمایت شود.
محمودی بیان کرد: در این روز سه ظرفیت داریم که شامل دانشجویان، دانش‌آموزان و نیروی مقاومت که محوریت با آنهاست و آنها هستند که مردم را دعوت به حضور می کنند
ستادهای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده و با حضور مسئولان و اعضای ستاد برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 13آ بان امسال بدلیل بیداری اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: امروز از یک طرف بحث بیداری اسلامی و نابودی دیکتاتورهای منطقه و از طرفی هم بحث وال استریت و خیزش های مردمی بر ضدنظام سرمایه داری مطرح است.
وی تاکید کرد: راهپیمایی 13آبان باید هنرمندانه و با سیاست و اندیشه و عقل سیاسی و قرآنی برگزار شود.
دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: امسال ۱۳ آبان مقارن با روز جمعه است و به همین منظور مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان همزمان با نماز جمعه برگزار می‌شود.
محمودی یادآور شد: از آنجایی که ۱۳ آبان روز دانش‌آموز است سال‌های گذشته تصور می‌شد که باید زمینه‌ساز حضور دانش‌آموزان در مراسم باشیم در حالی که این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و حضور آحاد مردم در این صحنه بسیار مهم است بنابراین تقارن ۱۳ آبان با جمعه حضور مردم در مراسم را باشکوه‌تر می‌سازد.
دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: از مردم شهید پرور شهرستان‌های استان تهران خواست به همراه دانش‌آموزان و دانشجویان ضمن حضور در نمازهای جمعه با توجه به مداخلات آمریکایی‌ها در امور ایران موضع ضد آمریکایی خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.

اعلام مسیرهای تظاهرات ۱۳ آبان در شهرستانهای استان تهران
حجت‌الاسلام محمودی در ارتباط با مسیرهای تظاهرات اعلام کرد:
ورامین: خیابان مسجد جامع،خیابان ۱۵ خزداد، گلزار شهدای سید فتح‌الله، سخنران رحیم زمانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران
رباط کریم: شهرداری رباط کریم تا مصلای بزرگ امام خمینی(ره)
اسلامشهر: از مصلای بزرگ اسلام شهر، خیابان تختی، ابتدای جاده ساوه سخنران محمود قنبرزاده رئیس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر
دماوند: مصلای نماز جمعه به سوی میدان امام خمینی(ره) سخنران علیرضا قاسمی فرماندار شهرستان دماوند
شهریار: خیابان انقلاب، میدان امام خمینی(ره)، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شهید بهشتی، میدان معلم، چهار راه مخابرات، خیابان ولیعصر(عج)، میدان امام(ره) خیابان انقلاب و مصلای نماز جمعه
پاکدشت: میدان آزادگان، بلوار شهدای قمی، بلوار شهدای رحیمی، میدان معلم و مصلی نماز جمعه سخنران فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول