اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

دشمنان جهاد و شهادت را خشونت‌طلبی معرفی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای تضعیف شهادت در راه خدا باید اهل بیت (ع) را تضعیف کنند، لذا جهاد در راه خدا از نظر دشمنان خشونت‌طلبی است.

دشمنان جهاد و شهادت را خشونت‌طلبی معرفی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی طاهری ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان گرگان اظهار داشت: در مجله‌ای که تحت عنوان "جوان" چاپ شد و در مناسبتی که مربوط به عید غدیر بود دشمنان اقدام به چاپ عکس امام علی (ع) در آن نشریه کرده بودند که به جای ذوالفقار، دسته گلی را در دست حضرت قرار داده و معتقد بودند که باید شمشیر، این نشان خشونت حذف شود.
وی تصریح کرد: در نشریه مذکور می‌گفتند که شمشیر، جهاد، شهادت و کربلا نیز باید حذف شود و به دنبال این بودند که کسی نباید در مقابل دشمنان به جهاد برخیزد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی کرد: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بسیار تلاش کردند چون اینها از یادواره‌های شهید، یک دهه محرم و یک دهه فاطمیه چیزی نمی‌فهمند و نمی‌خواهند قبول کنند که اعتقادات مردم ما  به این مسائل، با گوشت و خونشان عجین شده، لذا چاره‌ای هم ندارند و باید سراغ این ابزارها بروند که مملکت ما را تحریم و به حمله نظامی تهدید کنند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند نه حریف ایران و نه حزب‌الله شوند، لذا دست‌بردار نیستند و فتنه 88 نمونه‌ای از این دشمنی‌ها است همان گونه که در این فتنه دشمنان سرشان به سنگ خورد و دیدند که مردم ما با بصیرت مثال‌زدنی شان تحت زعامت پیامبر گونه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بار دیگر امید دشمن را به یاس تبدیل کرد.
طاهری خاطرنشان کرد: جریان انحرافی مجددا آنها را احیا کرده و متاسفانه اینها را از نظام طلبکار کرده است.
وی ادامه داد: خیانتی که جریان انحرافی انجام داد یکی این بود که برخورد ملت باعث شد که دشمنان را توی کیسه زباله بگذارند و در آن را محکم ببندند که جریان انحرافی از را رسید و مچ‌شان را گرفت و دوباره آنها را از کیسه زباله بیرون آورد تا دوباره فعالیت کنند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اگر مردم همچنان پایبند به پیام‌های این جلسات که وصیتنامه شهدا است باشند و حضورشان در مساجد و محافل مذهبی حفظ شود و همان گونه که نشان دادند حرف امام و رهبری برای شان ملاک است هیچگاه کشور متوجه آسیب نخواهد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول