اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شاهرود مطرح کرد:

اجرای طرح آشنایی دانش‏آموزان با سیره شهادت در شاهرود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از اجرای طرح آشنایی دانش‏آموزان با سیره شهادت در شاهرود خبر داد.

اجرای طرح آشنایی دانش‏آموزان با سیره شهادت در شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحبیب‏الله میرابوالحسنی عصر امروز در جلسه اردوی راهیان نور دانش‏آموزان دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی که با حضور اعضای کمیته اجرایی بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود در محل اتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، خواستار توجه بیشتر به این طرح شد.
رئیس کمیته اجرایی بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود با مهم شمردن این اردو برای دانش‏آموزان گفت: این اردو با هدف شناخت دانش‏آموزان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی با سیره شهید و شهادت برگزار می‏شود.
وی اضافه کرد: با توجه به رایگان بودن اردو برای دانش‏آموزان، باید تلاش کرد که با تبیین درست این اردو زمینه شرکت همه دانش‏آموزان در آن فراهم شود و با سرمایه‏گذاری که در این برنامه شده، هدف‏گذاری نهایی به دست آید.
در این جلسه حسینعلی محمدی، مسئول بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود که مسئول اعزام دانش‏آموزان به اردوی راهیان نور است، در سخنانی با اشاره به ثبت‏نام بیش از 700 نفر از دانش‏آموزان دوم متوسطه مدارس شهرستان شاهرود در این اردو گفت: بیش از 90 درصد دانش‏آموزان در این اردو ثبت‏نام کرده‏اند که با توجه به سهمیه ابلاغی، دو کاروان از شاهرود و منطقه بسطام به استعداد 20 دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مناطق عملیاتی در تاریخ‏های 19 و 25 آبان ماه اعزام خواهند شد.
وی افزود: جلسات برنامه‏ریزی و هماهنگی‏ها جهت برنامه‏های فرهنگی و پشتیبانی در حال پیگیری است و همراه دانش‏آموزان بیش از 100 نفر عوامل اجرایی از قبیل مسئول اتوبوس، مربی آمادگی دفاعی، فرهنگیان بسیجی، مداح، روحانی، امدادگر و راوی اعزام خواهند شد.
در پایان این جلسه، شرکت‏کنندگان در خصوص برنامه‏های پشتیبانی و فرهنگی این اردو به بحث و تبادل‏نظر پرداختند.
لازم به ذکر است؛ اردوی راهیان نور آمادگی دفاعی مدارس با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و عینیت بخشیدن به مسئله دفاع برای دانش‏آموزان با همکاری بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان، آموزش و پرورش و ستاد راهیان نور کشور برگزار می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول