اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محلات؛

یادواره 56 شهید دانش‌آموز برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 56 شهید دانش‌آموز محلات همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در محلات برگزار شد.

یادواره 56 شهید دانش‌آموز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرماندار محلات ظهر امروز در این مراسم گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور خاطرات بزرگمردان کوچکی است  که با نثار جان خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب جزو جاودانه‌ترین انسان‌های تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
غلامعلی یارمحمدی افزود: دانش‌آموزان غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از پدران رشید خود به سوی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافتند و از بین آنان 36 هزار دانش‌آموز شهد شیرین شهادت را چشیدند و به سوی آسمان پر کشیدند.
وی تصریح کرد: حضور شهید فهمیده و دیگر شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، باعث حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و شهید فهمیده در بین شهدای دانش‌آموز به عنوان یک نماد ملی مطرح است که باید یاد و خاطره این شهید عزیز را همیشه گرامی داشت.
فرماندار محلات با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز موجب آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و فداکاری آنها در طول هشت سال دفاع مقدس می‌شود، بیان داشت: امروز دشمنان قرآن و اسلام با ایجاد جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را در ذهن خود دارند که برگزاری اینگونه یادواره‌ها نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
وی گفت: بدون شک اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است و ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تک تک ملت ایران است.
 فرماندار محلات با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ویژه دختران و پسران، ویزیت رایگان دانش‌آموزان در درمانگاه‌های سپاه، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول