اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه برنامه نمایش فیلم‌های کوتاه در شیراز؛

«کیارستمی» در تالار حافظ به روی پرده می‌رود

خبرگزاری فارس: در ادامه برنامه نمایش فیلم‌های کوتاه مطرح ایران و جهان این هفته تالار حافظ میزبان فیلم «کیارستمی» ساخته عباس کیارستمی است.

«کیارستمی» در تالار حافظ به روی پرده می‌رود
 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در ادامه برنامه نمایش فیلم‌های کوتاه مطرح ایران، جهان و فیلم‌سازان استان فارس که با هدف آشنایی فیلم‌سازان و علاقمندان فیلم کوتاه برگزار می‌شود، «کیارستمی» ساخته عباس کیارستمی به روی پرده می‌رود.
فیلم  «کیارستمی» ساخته عباس کیارستمی و نسخه‌ای از فیلم که بسیار کمیاب است مربوط به صحبت‌های کیارستمی و نحوه ساخت فیلم‌های مسافر، مشق شب، خانه دوست کجاست، کلوزآپ، زندگی و دیگر هیچ و زیر درختان زیتون است.
در این فیلم  همچنین صحبت‌های این کارگردان با شخصیت‌های این فیلم‌ها که حالا دیگر بزرگ شده‌اند و هر کدام مشغول به کاری هستند آمده است که کیارستمی زندگی جدید آنها را در این فیلم 54 دقیقه‌ای به تصویر می‌کشد.
نمایش  این فیلم از ساعت 30: 16 روز چهارشنبه 11 آبان ماه جاری و در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز آغاز می‌شود که ورود علاقمندان به سالن نمایش آزاد است.
 این برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول