اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی دو فیلم کوتاه کارگردان کاشانی به جشنواره لیان

خبرگزاری فارس: دو فیلم کوتاه «وادی مقدس» و «سنگین» از کارگردان جوان کاشانی در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه منطقه‌ای بوشهر شرکت می‌کند.

راهیابی دو فیلم کوتاه کارگردان کاشانی به جشنواره لیان
کارگردان جوان کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه با ساخت دو فیلم کوتاه در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه منطقه‌ای بوشهر حضور دارد، اظهار داشت: فیلم کوتاه وادی مقدس با موضوع دفاع مقدس در قالب مستند و در مدت زمان شش دقیقه ساخته شده است.
علی مقنی افزود: فیلم کوتاه سنگین نیز با موضوع سفر سنگ از مبدأ تا مقصدهای مختلف به مدت زمان شش دقیقه در قالب مستند تهیه شده است.
وی ادامه داد: در این جشنواره 17 فیلم کوتاه داستانی- مستند و انیمیشن و نیز 20 قطعه عکس و چهار قطعه پوستر فیلم از فیلمسازان و هنرجویان انجمن سینما جوان کاشان شرکت دارند.
به گفته این کارگردان جوان کاشانی فیلم کوتاه وادی مقدس نیز در جشنواره فیلم دفاع مقدس شهرستان اراک شرکت می‌کند.
این کارگردان جوان در مورد آثار قبلی خود نیز ابراز داشت: پیش از این هفت فیلم کوتاه، آقا بزرگ، بازگشت، سفیر، نووار، تأمل، تکیه و ننه نصرت را جلوی دوربین برده‌ام که فیلم ننه نصرت به جشنواره منطقه‌ای دزفول راه یافت و فیلم کوتاه تأمل نیز به عنوان فیلم اول مستند جشنواره شهروندی انتخاب شد. 
وی اضافه کرد: علاوه بر این آثار، انیمیشن بازگشت با موضوع معرفی انسان و حیات پس از مرگ و فرصت باقیمانده انسان با بهره‌مندی از تصویر ماهی و آب که ساعت شنی برای آن تعریف شده از دیگر آثارم محسوب می‌شود.
مقنی در مورد مقام‌های خود در سطح کشور نیز گفت: تا کنون در جشنواره‌های متعددی شرکت داشته‌ام و آخرین مقامی هم که در سطح کشور به آن نائل شدم در سال گذشته بود که توانستم رتبه دوم کشوری را در جشنواره فیلم دانشجویان کشور کسب کنم. 
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، یازدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه با عنوان لیان یکم تا سوم آذر در بوشهر برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول