اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه فیلم کوتاه بسیج اعلام شد؛

راه‌یابی سه اثر زنجانی به جشنواره کشوری فیلم کوتاه

خبرگزاری فارس: سه اثر "نشانه، بازی آخر و افسران" از دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان زنجان به جشنواره فیلم کوتاه کشور راه یافتند.

راه‌یابی سه اثر زنجانی به جشنواره کشوری فیلم کوتاه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج شامگاه شنبه در زنجان برگزار و از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.
لوح یادبود این جشنواره به حمید پونه برای ساخت فیلم آخرین وصیت پدر، ناصر محمدی کارگردان فیلم افشین، حمیدرضا بازرگان برای نماهنگ شهدای زنجان، غلامرضا طرلان برای ساخت سایه پنهان و مستند شب هجران، مسافر غریب و نماز به جعفر صیادی و ضامنم میشی جواد توکلی اهدا شد.
در این جشنواره صفر علی کریمی به خاطر حضور فعال در فیلم‌های مختلف جشنواره تجلیل و بر اساس آرای هئیت داوران پویان آقا بابایی جایزه برتر تدوین  فیلم بازی آخر را کسب کرد.
همچنین جایزه فیلم این جشنواره به ابوالفضل گلفام برای فیلم و دوباره رویش تعلق یافت و پویان آقا بابایی جایزه تصویربردار برتر را برای فیلم‌های بهترین سفر من و بازی آخر به خود اختصاص داد.
هئیت داوران پس از بررسی آثار جشنواره جایزه برترین کارگردان را به ابوالفضل گلفام برای کارگردانی فیلم بازی آخر و جایزه مستند برتر را به مهدی خدایی برای مستند فیلم افسران اهدا کرد.
جایزه نماهنگ برتر به حاتم معصومی برای نماهنگ نشانه و جایزه برتر فیلم داستانی به ابوالفضل گلفام برای ساخت بازی آخر تعلق گرفت، از اعضای انجمن فیلم بسیج استان زنجان و داوران این جشنواره نیز تقدیر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول