اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

احداث بیش از ۵ هزار متر خط لوله 56 اینچ گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از احداث پنج هزار و 300 متر خط لوله 56 اینچ گاز توسط پالایشگاه جم خبر داد.

احداث بیش از ۵ هزار متر خط لوله 56 اینچ گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه احداث خط لوله 56 اینج پالایشگاه جم اظهار داشت: در دو سال گذشته به سمت افزایش تولید با حفظ کیفیت تولیدات حرکت کرده‌ایم و روز به روز شاهد ثبت رکوردهای ارزشمندتری هستیم.
وی افزود: اقدامات اساسی برای توسعه پروژه‌های جدید در این پالایشگاه انجام شده و چند طرح و پروژه مهم در این مجموعه در دست اجراست.
مدیرعامل پالایشگاه جم با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای زیست‌محیطی خاطرنشان کرد: بدون تردید رعایت استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست زمینه توسعه پایدار را فراهم خواهد کرد.
اسلامی از احداث پنج هزار و 300 متر خط لوله 56 اینچ توسط پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: با احداث اتصال خط 56 اینچ جدید به خروجی پالایشگاه گاز فجر جم، وابستگی این پالایشگاه به تنها خط انتقال گاز موجود کاهش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: به منظور رفع این محدودیت، خط لوله 56 اینچی به طول پنج هزار و 300 متر به موازات خط لوله موجود تا تاسیسات تقویت فشار کنگان در دست اجراست.
اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه طرح انتقال گاز پارس جنوبی به پالایشگاه فجر جم یادآور شد: این پروژه روزانه بالغ بر 15 میلیون متر مکعب گاز را از مجتمع گازی پارس جنوبی به پالایشگاه فجرجم انتقال می‌دهد.
وی اظهار داشت: این گاز پس از مخلوط شدن با گازهای حوزه نار و کنگان، تصفیه و به خط لوله سراسری انتقال داده می‌شود.
مدیرعامل پالایشگاه جم ابراز داشت: تمام تلاش خود را برای افزایش بهره‌وری در پالایشگاه جم به کار می‌بندیم و در سال جهاد اقتصادی هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول