اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

مقابله با توطئه دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم با خزنده، پیچیده و ظریف توصیف کردن توطئه گفت: برای مقابله با این توطئه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت هستیم و برنامه‌های مقطعی فاقد اثربخشی لازم است.

مقابله با توطئه دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل ملاحسنی ‌امروز در گردهمایی اعضای کانون‌ها و رده‌های بسیج دانشجویی استان قم در تالار امام خمینی(ره) پردیس قم دانشگاه تهران اظهار کرد: مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های اصلی کشور را مقابله با جنگ نرم می‌دانند و بر این اساس مهم‌ترین ماموریت سازمان بسیج دانشجویی، مقابله با جنگ نرم نظام سلطه است.
وی تصریح کرد: باید از همه توانمندی‌ها، امکانات و فرصت‌های خود برای مقابله با نظام سلطه که نابودی ما را در سر می‌پروراند استفاده کنیم ضمن آنکه باید همیشه در حالت آمادگی به سر ببریم.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم با تاکید بر اینکه تقابل نظام سلطه با ما تقابل دائمی است، عنوان کرد: این تقابل همیشگی به خاطر الگویی است که انقلاب اسلامی با عنوان مردم‌سالاری دینی و ایجاد نظام مبتنی بر عدالت و انسانیت به دنیا ارائه کرده است.
وی ادامه داد: در مقابل نظام سلطه در صدد است نظام مبتنی بر الحاد، ظلم و ستم و فساد و تباهی را در دنیا سیطره بخشد؛ آنها اصولا خود را ارباب و مردم جهان را نوکر خود می‌دانند.
ملاحسنی با ذکر این نکته که این تقابل قابل حل نیست، خاطر‌نشان کرد: کسانی که دم از سازش می‌زنند یا ابله هستند که اطلاعی از این تقابل ندارند یا افراد مزدورند.
وی ادامه داد: در این هماورد باید ابتدا خود را آماده و واکسینه کنیم تا در این جنگ که جهاد اکبر محسوب می‌شود بتوانیم توان خود را به کار بگیریم.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم پرهیزگاری، تقوا، تهذیب نفس، و انس و الفت با قرآن کریم را مولفه‌هایی دانست که همه باید به عنوان عوامل مصونیت بخشی به آن توجه کنند.
وی با خزنده، پیچیده و ظریف توصیف کردن توطئه دشمنان، بر هوشیاری و رصد کردن ترفندها و راهبردهای دشمنان تاکید کرد و افزود: باید برای مقابله با این توطئه‌ها برنامه‌ریزی درازمدت داشته باشیم؛ امروز برنامه‌های مقطعی فاقد اثربخشی لازم است.
ملاحسنی خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و در چارچوب تدابیر ولایت فقیه به عنوان شعبه‌ای از ولایت خداوند و ائمه معصومین(ع) حرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول