اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جدید کهگیلویه:

انتخاباتی سالم و باصلابت در کهگیلویه برگزار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید کهگیلویه با بیان اینکه نگاه ما به انتخابات بی‌شک منطبق با نگاه رهبری است، گفت: انتخاباتی سالم و باصلابت در این حوزه انتخابیه برگزار می‌کنیم.

انتخاباتی سالم و باصلابت در کهگیلویه برگزار می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی پیش از ظهر امروز در نشست معرفی خود به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه با ابراز خوشنودی از توفیق خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: در اندیشه سیاسی اسلام به‌ویژه از منظر نهج‌البلاغه، کارکردهای حکومت و دولت اسلامی کاملا مشخص است.
وی ابراز داشت: سربازی و پیروی از ولایت و خدمتگذاری به ملت دو اصل اصیل و اساسی در دولت اسلامی و در تمامی سطوح مدیریتی است که خارج از این نمی‌تواند باشد.
رضایی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر امروز داعیه نظمی نوین و مدیریت جهانی را در دنیا دارد و با وجود اینکه برخی که این جنبش‌ و نهضت‌های کشورهای منطقه را اسلامی نمی‌دانند، ولی بازخورد نتایج اسلامی و این حرکت‌ها موجی از بیداری اسلامی است که تا خیابان‌های آمریکا و اروپا کشیده شده است.
این مسئول ادامه داد: امروزه مسئولان ما این را یک ارزش می‌دانند و همه افتخار آن‌ها خدمت به مردم است و از آن‌ سو مردم نیز قدردان مسئولانی هستند که ردای خدمت به تن کرده و صادقانه و با تمام توان خدمت می‌کنند.
فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه با قدردانی از خدمات بی‌شائبه فرماندار پیشین این شهرستان ابراز داشت: این مدیر برای مردم خوب کار کرد و همراه و هم‌دل با مردم بود که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.
رضایی تاکید کرد: لازم است مشکلات را آسیب‌شناسی کنیم چرا که توسعه شهرها منجر به توسعه و تعالی استان و کشور خواهد شد.
وی اذعان داشت: باید کمبودها و کاستی‌ها را بدانیم و ببینیم و در کنار آن از ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم پاسخگوی خون شهیدان و و جان‌فشانی ایثارگران استان و کشور خودمان باشیم.
فرماندار جدید کهگیلویه تصریح کرد: از همه مردم شریف و بصیر کهگیلویه در همه شهرها و بخش‌ها و روستاها و از روحانیت معظم و مسئولان در همه سطوح درخواست کمک و یاری در انجام وظایف محوله را داریم.
رضایی با بیان اینکه اکنون در این شهرستان سه کار عمده و فوریتی پیش رو داریم خاطرنشان کرد: یکی از این کارها موضوع سرشماری و بحث دوم سفر هیئت دولت به این استان بوده که باید از این سفر استفاده مطلوب کنیم.
وی به سومین کار فوریتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مورد سوم بحث انتخابات است و نگاه ما به انتخابات بی‌شک منطبق با نگاه رهبری است که فرمودند: انتخابات باید امنیت ایجاد کند برای نظام اسلامی نه نا‌امنی.
رضایی به سه راهبرد اصلی در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: با سه راهبرد امنیت، سلامت و مشارکت انتخابات خوبی را برگزار خواهیم کرد که پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول