اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ویژه بروجرد:

بروجرد آمادگی انتخابات سالم و پرشور را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت لرستان آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت سالم و پرشور است.

بروجرد آمادگی انتخابات سالم و پرشور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین صبح امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های بروجرد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همانند انتخابات گذشته با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود و یک بار دیگر نقشه‌های شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در این دوره از انتخابات فرصت سوءاستفاده را از دشمنان می‌گیرند، افزود: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان نظام را مأیوس می‌کند.
فرماندار ویژه بروجرد گفت: در این انتخابات وظیفه و هدف اصلی مجریان انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط است.
معین یادآورشد: هدف و استراتژی دیگر مجریان انتخابات، زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم دراین انتخابات است.
معاون استاندار لرستان در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران و کارمندان دولت باید از حضور در برنامه‌های انتخاباتی و نشست‌های خانگی و شبانه داوطلبان دوری کنند.
وی اظهار داشت: همه نشست‌ها و برنامه‌های انتخاباتی پیش از موعد داوطلبان احتمالی توسط فرمانداری بروجرد و ستاد انتخابات این شهرستان بررسی و هرگونه تخلف ثبت و در موعد مقرر علیه داوطلبان انتخابات به کار گرفته می‌شود.
معاون استاندار لرستان وفرماندار ویژه بروجرد از همه داوطلبان احتمالی انتخابات خواست در برنامه‌ها و تبلیغات زود هنگام خود رعایت قوانین و مقررات انتخابات را کرده و از تخریب، دادن وعده‌های غیر منطقی به مردم و برهم زدن نظم و امنیت در سطح شهر خودداری کنند.
وی در ادامه یادآورشد: مردم همیشه در صحنه اطمینان داشته باشند، که مجریان و ناظران دراین انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و تنها به برگزاری انتخابات پرشور و سالم می‌اندیشند.
معین گفت: نگاه وزارت کشور به عنوان مجری به انتخابات مجلس شورای اسلامی، نگاهی براساس قانون و رعایت عدالت است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول