اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کردستان:

زمینه برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با آغاز زنگ انتخابات در کشور، در استان کردستان نیز تمامی امکانات را در این راستا بکار گرفته و اکنون زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در استان فراهم شده است.

زمینه برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب خود و در طول جنگ تحمیلی در بدترین شرایط سیاسی، امنیتی، اقتصادی که دشمنان این کشور برای ملت فراهم کرده بودند، توانست با قدرت و صلابت انتخابات‌های آزاد مختلفی را برگزار کند.
وی با بیان اینکه در اواخر سال‌جاری و همزمان با سراسر کشور، استان کردستان شاهد برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود، افزود: در استان کردستان و خراسان رضوی علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در ادامه اظهار داشت: مردم آگاه و ولایی کردستان همواره و در طول انتخابات‌های گذشته وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان داده و با حضور حداکثری خود در انتخابات این دوره نیز موجب ناامیدی دشمنان خواهند شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: از اول خردادماه امسال که زنگ انتخابات در سراسر کشور به صدا درآمد ما نیز در استان کردستان در راستای عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود تمامی امکانات را در این راستا بکار گرفته و با تشکیل کمیته‌های تخصصی انتخابات و صدور احکام مسئولین هر یک از کمیته‌ها آماده صیانت از آرای مردم استان هستیم.
وی با بیان اینکه نظارت اصلی بر انتخابات در حوزه اختیارات شورای نگهبان قانون اساسی است، توضیح داد: وزارت کشور و به تبع آن استانداری‌های سراسر کشور برگزار کننده انتخابات بوده و البته در کنار برگزاری در چارچوب قانون برخی نظارت‌ها را که بر حسن انجام امور است، بر عهده دارند.
حسن‌زاده در پایان برگزاری انتخاباتی در کمال آرامش، امنیت، صحت و سلامت را هدف اصلی مسئولان انتخاباتی استان اعلام کرد و گفت: برخی اظهار نظرها در خصوص نحوه برگزاری انتخابات‌هایی که در سنوات گذشته شاهد آنها بوده‌ایم ناشی از ناآگاهی افراد و ضعف در اطلاع رسانی صحیح و شفاف در این حوزه بوده که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات جاری این کاستی‌ها نیز برطرف شود. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول