اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

مردم زنجان برای گفتن شعار مرگ بر آمریکا آماده هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بسترهای لازم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان فراهم شده و مردم استان نیز برای گفتن شعار مرگ برآمریکا آماده هستند.

مردم زنجان برای گفتن شعار مرگ بر آمریکا آماده هستند
فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طبق سنوات گذشته حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان به صورت پر شور و با شکوه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم همواره به حساسیت‌های زمانه آگاه هستند، افزود: برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان خنثی می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: با توجه به جنبش‌های صورت گرفته در منطقه و جریان وال‌استریت لزوم حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 13 آبان بیش از گذشته احساس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تبعید امام خمینی (ره) آغاز و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: امام نتیجه آرزوی دیرینه مردم و انقلابیون است که با استفاده از تجارب گذشتگان و انبیا، انقلاب معجزه‌ آسای انقلاب را پایه‌ریزی کرد.
احمدی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های امام راحل در خصوص وضعیت جامعه جهانی به نحو مطلوبی در حال حاضر تحقق یافته و این پیش‌گویی‌ها یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد.
وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی کشورهای اروپایی و آمریکایی موجب خروش مردم این کشورها علیه نظام سرمایه‌داری شده است، افزود: خیزش مردم منطقه و سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان می‌افزاید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اوج نفوذ و خیانت‌های آمریکا به ملت ایران بود که دانشجویان راه امام به درستی و با تشخیص صحیح انقلاب دوم انقلاب را رقم زدند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در گرو افکار بلند امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، افزود: امام خمینی (ره) به عنوان پایه‌ریز انقلاب اسلامی با اخلاص خدایی کار شگرفی را در جهان انجام داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: مردم همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده و پیش‌بینی می‌شود، همچون سال‌های گذشته با شکوه در این راهپیمایی شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان فراهم شده و مردم استان نیز برای گفتن شعار مرگ بر آمریکا آماده هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول