اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تمدن به فارس خبر داد

تعیین شعب انتخابات رایانه‌ای بعد از تشکیل هیئت‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس نهم در برخی شعب حوزه‌های انتخابیه استان تهران خبر داد.

تعیین شعب انتخابات رایانه‌ای بعد از تشکیل هیئت‌های اجرایی
مرتضی تمدن استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، درخصوص تعداد حوزه‌های انتخابیه استان تهران که انتخابات در آنها به‌صورت رایانه‌ای برگزار خواهد شد، گفت: تا زمانی که حوزه‌های انتخابیه توسط هیئت‌های اجرایی تعیین نشود، این کار عملاً تا آن موقع مسکوت می‌ماند.

وی ادامه داد: ‌اول باید هیئت‌های اجرایی تشکیل شده و بعد شعب اخذ رأی را معین کنند که بعد از آن وزارت کشور نسبت به اینکه در کدام یک از شعب، انتخابات به‌صورت رایانه‌ای برگزار شود، اظهار نظر خواهد کرد.

استاندار تهران درخصوص اینکه آیا انتخابات در یک حوزه انتخابیه از استان تهران به‌صورت رایانه‌ای خواهد بود، اظهار داشت: درصدی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران به صورت رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

تمدن همچنین در مورد زمان انجام دور چهارم از سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان تهران خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل برای میزبانی از دولت جهت انجام سفر استانی دور چهارم داریم ولی تاکنون به ما اعلام نشده است.

وی درباره بحث مقابله با زمین‌خواری در استان تهران نیز تصریح کرد: تعدادی از احکام جلب افرادی که در امر تصرف عدوانی اراضی مقصر بوده‌اند صادر شده البته تعدادی از آنان نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز وزیر کشور در نشستی خبری اعلام کرده بود که 95 درصد از فرایند انتخابات و 10 درصد از اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه به صورت رایانه‌ای خواهد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول