اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

همایش آموزش مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس نهم-1

مرتضوی: 95 درصد فرایند انتخابات رایانه‌ای خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه فرایند برگزاری انتخابات رایانه‌ای در حوزه‌های انتخابیه را ارتقا داده‌ایم،‌گفت که 95 درصد فرایند انتخابات رایانه‌ای خواهد بود.

مرتضوی: 95 درصد فرایند انتخابات رایانه‌ای خواهد بود
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور طی سخنانی در همایش معاونین سیاسی، رؤسای ستاد انتخابات، مدیران کل سیاسی و مدیران کل فناوری و اطلاعات استانداری سراسر کشور با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان‌ها با کمیته‌های متعدد و پیش بینی شده تشکیل و سوم خرداد سال جاری فعالیتش را به صورت فشرده آغاز کرده است، گفت: در ستاد انتخابات کشور تمهیدات مناسب برای ملزومات برگزاری انتخابات به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: همچنین تعرفه‌ها طراحی شده و سفارش چاپ نیز داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه توضیحات خود از عملکرد ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات از شناسایی شعبه‌های مفروض انتخابات نهمین دوره جمهوری اسلامی خبر داد و گفت که تدارکات و ملزومات لازم برای برگزاری یک انتخابات روان و آسان فراهم شده است.

مرتضوی با اشاره به همزمان بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتخابات میان دوره‌ای چهارمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در 2 استان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با شورای نگهبان برای برگزاری این 2 انتخابات به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای عمل به وعده‌هایمان در رابطه با برگزاری بخشی از حوزه‌های انتخابیه به صورت تمام اتوماتیک وجود دارد، خاطرنشان کرد: فرایندهای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در سایر حوزه‌ها را ارتقا داده‌ایم که بر اساس آن 95 درصد فرایند انتخابات رایانه‌ای خواهد بود.

معاون سیاسی وزیر کشور از طراحی و تدوین برنامه‌ای جهت آموزش آحاد مختلف مردم، مجریان و داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس نهم خبر داد و یادآور شد: در ادامه برنامه‌هایمان در ستاد انتخابات کشور پس از این، همایش اجلاس فرمانداران و پس از آن نیز اجلاس آموزش استان‌ها طراحی شده که برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول