اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش اصفهان:

مدارس ابتدایی با کمبود نیروی انسانی مواجه‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان اصفهان: مدارس ابتدایی شهرستان با کمبود نیروی انسانی مواجه‌اند.

مدارس ابتدایی با کمبود نیروی انسانی مواجه‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد محمدی شب گذشته در شورای اداری شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه به منظور اجرایی شدن مدارس یک‌ نوبته در شهرستان اصفهان سه شیوه اجرایی شده است، اظهار داشت: سامان‌دهی فضای آموزشی، سامان‌دهی نیروی انسانی و در نهایت سازمان‌دهی ساعات آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که در همین راستا در مدارس اصفهان به اجرا درآمد.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه مدارس را به سمت یک ‌نوبته شدن هدایت کنیم باید کار عظیمی را اجرایی کنیم و در این ارتباط فضاهای آموزشی که نیاز بود و در آن محدودیت داشتیم، را فراهم کردیم.
مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان اصفهان تصریح کرد: کل مدارس دخترانه استان اصفهان در سال تحصیلی 90-89، 707 مدرسه بود که 15 مدرسه چرخشی و 194 مدرسه ثابت در استان اصفهان فعالیت می‌کردند.
وی بیان داشت: در سال 91-90 نیز 659 مدرسه دخترانه در استان داریم که از این تعداد 512 مدرسه چرخشی به 132 مدرسه کاهش یافته است.
محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 93درصد از مدارس اصفهان تاکنون یک نوبته شده‌اند افزود: در حال حاضر در مقطع ابتدایی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و به همین منظور نیروهای نهضتی را به مناطق و نیروهای باتجربه مناطق را به مرکز استان اعزام کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه امسال هیچ کلاس بدون معلمی در اصفهان تشکیل نشد تصریح کرد: با توجه به کاهش ساعات مدارس در راستای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش کشور تعداد روزهای مدارس از شش روز به پنج روز کاهش یافت.
مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار داشت: در سال ‌جاری با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده 100درصد دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع دوم دبیرستان به اردوی کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی بیان داشت: سال گذشته در نوبت بعدازظهر کلاس‌های مدارس مباحث قرآنی را برگزار کردند که امسال نیز این برنامه تداوم می‌یابد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول