اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهور:

توزیع نیروی انسانی در سطح کشور نامناسب است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهور گفت: توزیع نیروی انسانی در سطح کشور نامناسب است که این توزیع در شهرستان اسدآباد شدت بیشتری دارد.

توزیع نیروی انسانی در سطح کشور نامناسب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ریاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دولت دهم برای ایجاد تحول و اصلاح نظام ساختاری و اداری در سطح کشور 10 برنامه دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها تحول و ساماندهی نیروی انسانی در ادارات است که در این زمینه توانمندسازی، آموزش و ارتقای سطح کیفی نیروها مدنظر است.
وی با اشاره به اینکه در دولت با استانداران در اجرای برنامه تحول اداری تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است، افزود: در این راستا برای مشخص کردن تعداد نیروهای مورد نیاز در هر شهرستان با توسعه دولت الکترونیک اصلاح ساختاری مبتنی بر امور حاکمیتی و تصدی‌گری انجام خواهد شد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رئیس جمهور  از امضای تفاهم نامه ساماندهی نیروی انسانی در استان همدان در سفر دور چهارم  رئیس جمهور خبرداد و گفت: با استفاده از این تفاهم‌نامه می‌توان نیروهای موجود و اضافه را در اداراتی که با کمبود نیرو مواجهند به کار برد.
وی با بیان این که ساماندهی نیروی انسانی در سطح کشور نامناسب است و شهرستان اسدآباد نیز از این مسئله مستثنی نیست، تصریح کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی و توسعه مدیریت در اسدآباد تیمی متشکل از ساختار اداری و منابع انسانی در هفته آینده به اسدآباد برای حل این مشکل اعزام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول