اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن فیلم بسیج زنجان خبر داد:

راهیابی 15 اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن فیلم بسیج استان زنجان از راهیابی 15 اثر به مرحله پایانی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان زنجان خبر داد.

راهیابی 15 اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج زنجان
یحیی معصومی در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه استان زنجان در سه بخش نماهنگ، فیلم داستانی و مستند برگزار شد.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از اول شهریورماه سال جاری ارائه شده بود، یادآور شد‌: علاقمندان تا 30 شهریور ماه سال جاری در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.
رئیس انجمن فیلم بسیج استان زنجان تصریح کرد: 15 اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره ارسال شد که از این تعداد سه اثر به عنوان آثار برتر جشنواره جایزه دریافت کردند.
وی با بیان اینکه محمود نظرعلیان، محمود بیگی و حسن اسدی به عنوان هئیت داوران این جشنواره بوند، یادآور شد: آثار پس از داوری به جشنواره فیلم کوتاه بسیج که آذر ماه سال جاری در یکی از استان‌های شمالی برگزار می‌شود، راه یافتند.
معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این انجمن از مردادماه سال جاری راه‌اندازی شده است، یادآور شد: برگزاری دومین جشنواره فیلم بسیج نخستین فعالیت انجمن محسوب می‌شود که امیدواریم به نحو مطلوبی برگزار شده باشد.
وی با بیان اینکه پنج نفر به عنوان عضو اصلی این انجمن هستند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های لازم  و همکاری با هنرمندان بسیجی در حوزه فیلم از برنامه‌های سال جاری انجمن محسوب می‌شود.
 رئیس انجمن فیلم بسیج استان زنجان بیان کرد: نماهنگ نشانه به کارگردانی حاتم معصومی، فیلم داستانی بازی آخر به کارگردانی ابوالفضل گلفام و مستند افسران به کارگردانی مهدی خدائی به جشنواره فیلم کوتاه بسیج کشور راه یافتند.
وی یادآور شد: در طول تاریخ، هنر به عنوان موثرترین و رساترین وسیله در انتقال فرهنگ و اندیشه بوده و از آن در تحمیل عقاید و خواست‌های یک ملت بر ملت های دیگر استفاده شده است.
معصومی خاطرنشان کرد: حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و هنری کشور باعث می‌شود تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بسته‌های مناسب را به منظور رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش اسلامی و ملی ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: ارائه الگوهای مناسب از هجمه‌های فرهنگ‌های بیگانه می‌کند، جلوگیری کند به همین منظور سازمان بسیج هنرمندان به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان فیلم ساز بسیجی، برای خلق آثار برجسته و شاخص به برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج اقدام کرده است.
رئیس انجمن فیلم بسیج استان زنجان افزود: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین آئینی، اجتماعی  موضوعات اصلی این جشنواره است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول