اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی برگزاری جشن ازدواج طلاب خواهر اصفهان:

جشن ازدواج 110 بانوی طلبه اصفهانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی برگزاری جشن ازدواج طلاب خواهر اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار مراسم ازدواج طلاب خواهر به صورت متمرکز با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

جشن ازدواج 110 بانوی طلبه اصفهانی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه، عفت رمضانیان اظهار داشت: هم‌زمان با شب ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) مراسم ازدواج 110 طلبه خواهر حوزه علمیه اصفهان که در سال گذشته ازدواج کرده‌اند، برگزاری شد.
وی افزود: خواهران طلبه‌ای که از اول ذی‌الحجه سال گذشته تا اول ذی‌الحجه امسال ازدواج کردند، در این مراسم شرکت داشتند.
مدیر اجرایی برگزاری جشن ازدواج طلاب خواهر اصفهان با بیان اینکه سال‌های گذشته مراسم ازدواج طلاب خواهر به صورت پراکنده در مدارس علمیه اصفهان برگزار می‌شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار این مراسم به صورت متمرکز با همکاری مدارس علمیه خواهران و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج سنت حسنه ازدواج در بین طلاب خواهر عنوان کرد و افزود: ازدواج در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و زمینه کمال طرفین را مهیا می‌کند.
در ادامه نیز معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با بیان اینکه استحکام خانواده را زمینه پایداری زندگی دانست، گفت: زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با گذشت صدها سال هنوز الگوی زندگی هر آزاده‌ای است.
مظفر حاجیان اضافه کرد: ابراز محبت و علاقه، صبر در برابر سختی‌ها و کمبودها، اعتدال در مسایل اقتصادی، حفاظت از همدیگر در برابر آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی، هدیه دادن، احترام به بستگان همدیگر، مشورت و هدیه دادن از مهم‌ترین عوامل استحکام‌بخش در زندگی مشترک است.
وی عدم شناخت و آگاهی به اصول مشترک زندگی را از بزرگ‌ترین آفات در زندگی مشترک دانست و بیان داشت: سست شدن باورهای دینی و بی‌بندوباری، بی‌توجهی به نیازهای همسر، دخالت اطرفیان، سلطه‌گری در خانواده، عبور از حد اعتدال در اقتصاد خانواده و تجمل‌گرایی از دیگر آفات زندگی مشترک است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول