اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته؛

15هزار اصفهانی در جشن بازیافت شرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته 15هزار نفر از شهروندان اصفهانی در جشن بزرگ بازیافت شرکت کرده‌اند و این افراد با حضور در این جشن در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی تلاش می‌کنند.

15هزار اصفهانی در جشن بازیافت شرکت کرده‌اند
تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت تشویق شهروندان به سوی بازیافت زباله‌ها اظهار داشت: مشارکت و همکاری مردم به منظور بازیافت زباله‌ها و تبدیل آنها به سرمایه‌های ملی ضروری است و در حال حاضر فرهنگ‌سازی این موضوع در اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی به برگزاری جشن بزرگ بازیافت اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشن در راستای ترویج فرهنگ بازیافت و تشویق و ترغیب شهروندان به بازیافت زباله‌ها نقش موثری دارد و مسئولان باید با اجرای این برنامه‌ها مردم را به سوی موضوعات زیست محیطی جذب کنند.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای این جشن از سال گذشته در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی آغاز شده است و سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری و کمیته شهروندی اصفهان متولیان برگزاری جشن بزرگ بازیافت محسوب می‌شوند.
وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته 15هزار نفر از شهروندان اصفهانی در جشن بزرگ بازیافت شرکت کرده‌اند و این افراد با حضور در این جشن در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی تلاش می‌کنند.
باجول با اشاره به زمان برگزاری این جشن تصریح کرد: جشن بزرگ بازیافت از 17 آبان ماه جاری آغاز می‌شود و به مدت سه روز نیز ادامه دارد.
وی به چگونگی حضور شهروندان در جشن بزرگ بازیافت اشاره کرد و بیان داشت: بلیت شرکت در این جشن با مراجعه شهروندان اصفهانی به غرفه‌های ثابت و سیار موجود در مناطق 14‌گانه اصفهان و تحویل پنج کیلوگرم از زباله‌های بازیافتی به آنها ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری اصفهان اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در جشن بازیافت سال جاری نیز حدود 15هزار نفر از شهروندان اصفهانی شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول