اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

۸ ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زائد شهرداری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲ ایستگاه ثابت بازیافت راه‌اندازی شده است، گفت: تا پایان سال جاری هشت ایستگاه ثابت بازیافت در سطح شهر احداث می‌شود.

۸ ایستگاه ثابت بازیافت در اصفهان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، تیمور باجول با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲ ایستگاه ثابت بازیافت راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این ایستگاه‌ها، علاوه بر تحویل گرفتن اقلام قابل بازیافتی، در خصوص آموزش و اطلاع‌رسانی، ارائه هدایا و جزوات آموزشی نیز در ساعات مختلف روز در خدمت مردم اصفهان هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ ایستگاه ثابت بازیافت در شهر اصفهان فعال شده است، تصریح کرد: هشت ایستگاه ساختمانی نیز تا پایان سال‌جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال و همکاری شهروندان در ارائه اقلام بازیافتی خود به ایستگاه‌ها تاکید کرد: به طور مثال ایستگاه ثابت منطقه شش، فعالیت خود را با دریافت ۱۰۰ کیلو پسماند خشک آغاز کرد و این در حالی است که اکنون روزانه 2 تن پسماند خشک به ایستگاه بازیافت این منطقه تحویل داده می‌شود.
وی در ادامه به اجرای طرح شبانه جمع‌آوری اقلام بازیافتی اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این طرح خودروهای ویژه شبانه با تردد در خیابان‌ها، معابر اصلی و مجتمع‌های تجاری در مناطق 14 گانه شهری اقدام به جمع‌آوری پسماند می‌کند.
باجول اضافه کرد: با اجرای این طرح فعالیت دوره‌گردها به‌طور کامل از شهر اصفهان حذف شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول