اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پس شایع شدن استعفای مجید عسگری؛

معاون استاندار زنجان استعفای خود را تکذیب کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تکذیب استعفای خود از معاونت برنامه‌ریزی استان زنجان، گفت: شایعه استعفای من صحت ندارد.

معاون استاندار زنجان استعفای خود را تکذیب کرد
مجید عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: استعفای من شایعه‌ای بیش نبوده و من به کار خود همچنان ادامه می‌دهم.
وی با بیان اینکه باید از شایعه‌سازان در خصوص دلیل این شایعات پرسید، یادآور شد: مجموعه مدیریتی استان همچنان با قدرت و قوت به کار خود ادامه می‌دهند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
همچنین مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استاندار زنجان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تکذیب شایعه استعفای معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان، افزود: همواره چنین مسائلی در حاشیه فعالیت‌های دولت خدمتگزار وجود داشته است.
امرالله حسنی با بیان اینکه مجموعه مدیران و معاون استان در راستای برنامه‌ریزی‌های خود هیچ‌گونه مشکلی نداشته و به شایعه پراکنی‌ها توجه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: استان زنجان از مجموعه‌ای کارآ بهره می‌گیرد که همه فعالیت‌های استان را در بر می‌گیرد.
وی بیان کرد: مجموعه‌های فعال و تاثیرگذار در جامعه همواره در معرض شایعات قرار داشته و با حاشیه مواجه هستند.
مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استاندار زنجان تصریح کرد: مجموعه‌ای که فعالیت‌های آن مثمر ثمر بوده و مردم رضایت کافی از این مجموعه دارند از سوی برخی افراد مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار می‌گیرند که این امر در روند فعالیت‌های رو به جلوی استان تاثیری ندارد.
وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، یادآور شد: افراد شایعه‌ساز در پی کند کردن حرکت استان هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول