اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در همدان صورت می‌گیرد؛

برگزاری کمیته کشوری سیستم اطلاعات بهداشتی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: فردا دهم آبان ماه جاری کمیته کشوری اچ.ان.آی.اس (سیستم اطلاعات بهداشتی) به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

برگزاری کمیته کشوری سیستم اطلاعات بهداشتی
محمدمهدی مجذوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دهم آبان ماه جاری کمیته کشوری اچ.ان.آی.اس به میزبانی مرکز بهداشت همدان با هدف ارتقای اطلاعات بهداشتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این کمیته همه استان‌های کشور حضور ندارند، عنوان کرد: در این کمیته فقط استان‌های برگزیده‌ای که در زمینه اطلاعات بهداشتی فعالیت می‌کنند و پیشرو هستند، حاضر می‌شوند.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان تصریح کرد: حدود شش استان برگزیده در این کمیته کشوری حضور به هم می‌رسانند.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این کمیته مدعوین به تبادل اطلاعات بهداشتی می‌پردازند تا به این واسطه برنامه جامعی برای سطح کشور ارائه شود.
مجذوبی یادآور شد: تاکنون استان‌های پیشرو در زمینه اچ.ان.آی.اس جلساتی را برگزار کرده‌اند اما این جلسه با توجه به نقش خوبی که معاونت بهداشتی همدان در این زمینه داشته در سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات و کمیته‌های مختلفی در خصوص اطلاعات بهداشتی بتوانیم در راستای ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه پیشگام شده و نتایج عملیاتی خوبی را عرضه کنیم.
وی با تأکید بر لزوم توجه به امر ارتقای اطلاعات بهداشتی در سطوح مختلف جامعه تصریح کرد: کمیته کشوری اچ.ان.آی.اس کمیته‌ای مختص ارتقا و تبادل اطلاعات بهداشتی است و از این نظر می‌تواند در راستای توجه دادن به این مهم در جامعه تأثیرگذار باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول