اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در محمودآباد اعلام شد

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف اهمیت‌بخشی به امر کتابخوانی با همکاری ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد که در این نشست مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب اعلام شد.

برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در محمودآباد اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ‌برای اهمیت‌بخشی به این امر با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری این شهر برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در این نشست با بیان اینکه کتاب به عنوان غذای روح بشر باید همچون یک کالا در سبد خانواده‌ها قرار گیرد، افزود: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم تا از این طریق فرهنگ کشور به تعالی برسد
حمیدرضا کوزه‌گر مهم‌ترین برنامه‌های این اداره را در هفته کتاب، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مصلی نماز جمعه و دیگر نقاط شهرستان و همچنین در مدارس و دانشگاه‌ها، دیدار کارکنان این اداره و کتابخانه‌های عمومی شهرهای محموآباد و سرخرود و اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه شهرستان عنوان کرد.
کوزه‌گر برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور مولفان و صاحب‌نظران در کتابخانه عمومی شهر، برگزاری  آیین تجلیل از کتابخوانان، کتابداران، خادمان کتاب نمونه شهرستان و برپایی ایستگاه نقاشی و اجرای نمایشنامه ویژه کتاب در پارک مرکزی شهر را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته دانست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه اظهار کرد: طرح اهدای کتاب به کتابخانه عمومی تحت عنوان "هر محمودآبادی یک کتاب" با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان در این هفته را به عنوان یک کار نوین و تازه در شهرستان دانست.
به گزارش فارس، در ادامه این جلسه عضوگیری رایگان و پرداخت حق عضویت آنها توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان مطرح شد که برخی از دستگاه‌ها نظیر مجمع امور صنفی به مبلغ یک میلیون ریال،  شورای اسلامی شهرستان به مبلغ 2 میلیون ریال، دانشکده فنی و حرفه‌ای به مبلغ 2 میلیون ریال و شورای بخش محمودآباد یک میلیون ریال انجام این کار فرهنگی را برعهده گرفتند.
انتهای پیام/ج30
 
 
   
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول