اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات دانشجویان ایثارگر پیام‌نور برطرف می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از برطرف کردن مشکلات دانشجویان ایثارگر و فرزندان ایثارگران در حال تحصیل این دانشگاه خبر داد.

مشکلات دانشجویان ایثارگر پیام‌نور برطرف می‌‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد شاهد و برخی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سهم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها به یاد ماندنی است. 
یوسف‌وند ابراز داشت: خدمت‌رسانی و توجه ویژه به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران از مهمترین ‌اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور این استان است.
وی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف این دانشگاه و مسئولان آن دانست و افزود: دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را در خصوص هرگونه همکاری با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها خواهد داشت. 
در ادامه معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با قدردانی و تشکر از مسئولان دانشگاه پیام نور این استان در راستای برطرف کردن مشکلات دانشجویان ایثارگر و فرزندان ایثارگران مشغول به تحصیل در این دانشگاه، با اشاره به بخشنامه‌های وزارت علوم در خصوص تحصیل رایگان دانشجویان شاهد و ایثارگر، خواستار اجرایی شدن آن در مراکز دانشگاهی و به خصوص پیام‌نور شد.
در این نشست مقرر شد بخشنامه یاد شده در خصوص تحصیل رایگان دانشجویان شاهد و ایثارگر به نحو مطلوبی توسط دانشگاه اجرا و بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با برگزاری کلاس‌های رفع اشکال تقویت شود.
در این نشست همچنین مقرر شد که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان اردوهای زیارتی، تفریحی و علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام‌نور برگزار شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول