اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با برپایی کارگاه‌های توجیهی صورت می‌پذیرد؛

استقبال پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از طرح اسلامی شدن دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کارگاه‌هایی با عناوین بررسی وضعیت فرهنگی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها در پیام‌نور این استان خبر داد.

استقبال پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از طرح اسلامی شدن دانشگاه‌ها
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه پیام نور در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مبنا و اساس این دانشگاه را آموزش، پژوهش، بخش فرهنگی و فعالیت‌های عمرانی در راستای گسترش فضاهای آموزشی مورد نیاز دانشجویان تشکیل می‌دهد.
 وی بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث آموزش نزدیک به 20 هزار دانشجو دارد که در 180 کد رشته و 9 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند که بیانگر عدالت آموزشی در دانشگاه پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دانشگاه مقام دوم در بین دانشگاه‌های باز جهان را از لحاظ کیفیت آموزشی دارا است، گفت: دانشگاه پیام‌نور دانشجو محور است و دانشجو همه کتاب درسی را  می‌خواند و در آزمون مرکزی شرکت می‌کند که بدون تلاش و مطالعه، موفق به گذراندن واحدهای درسی نیست.
 یوسف‌وند افزود: دانشگاه پیام‌نور یکی از دانشگاه‌های مادر است که به صورت حضوری و نیمه حضوری دانشجو می‌پذیرد و زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود.
وی عنوان کرد: این دانشگاه از لحاظ کیفیت از سطح علمی بالایی برخوردار است و بخش زیادی از قبولی‌های آزمون‌های مختلف از جمله آزمون کارشناسی ارشد از میان دانشجویان این دانشگاه بوده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح‌های عمرانی این دانشگاه نیز گفت: بیش از 15 پروژه عظیم در سطح استان داریم که نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید که با افتتاح این پروژه‌ها مشکل فضای فیزیکی دانشگاه برطرف خواهد شد.
وی همچنین از تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و گفت: در همین خصوص تفاهمنامه با دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان منعقد کرده‌ایم تا تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص به‌وجود آید.
یوسف‌وند در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه جایگاه تولید علم و فرهنگ است و این لازمه کارهای فرهنگی است، اظهار کرد: در همین رابطه کارگاه‌هایی با عناوین بررسی وضعیت فرهنگی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سمینار عفاف و حجاب و حکمت در یک نگاه و نیز ایجاد کتابخانه‌های باز و توسعه و تقویت برنامه‌های دینی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
این مسئول امور دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه‌های فرهنگی جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه پیام‌نور این استان است.
وی تصریح کرد: نقش دولت نهم و دهم در ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام‌نور این استان بی‌نظیر بوده که تلاش و همکاری دوستان ما در استان و سازمان مرکزی قابل تقدیر و تشکر است.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول