اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور ایجرود:

قرآن و نماز از محوری‌ترین برنامه‌های پیام‌نور هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود گفت: قرآن، مهدویت و نماز از محوری‌ترین برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور ایجرود هستند.

قرآن و نماز از محوری‌ترین برنامه‌های پیام‌نور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نبی‌الله محمدی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود اظهار داشت: قرآن و عمل به آن یکی از رویکردهایی است که در دانشگاه پیام‌‌نور مورد تاکید مسئولان و دانشجویان این دانشگاه است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقدامات بسیاری در دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود به منظور افزایش معنویت و بصیرت در دانشجویان انجام می‌شود.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود با بیان اینکه قرآن و مهدویت از موضوعات مهمی است که باید دانشجویان در راستای آن حرکت کنند، یادآور شد: حجاب و نماز نیز از مهم‌ترین موضوعات و اموری است که هر فرد مسلمان باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشد.
وی با تاکید بر الگو قرار دادن ائمه معصومان (ع) یادآور شد: سعادت و راه و روش درست با پیروی و رهروی از قرآن و ائمه معصومان (ع) به دست می‌آید.
محمدی با بیان اینکه در حال حاضر بستر مناسب برای پیشرفت دانشجویان در دانشگاه فراهم شده است، اضافه کرد: دانشجویان باید با استفاده از ظرفیت موجود و با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت گام بردارند.
وی با بیان برخی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود ادامه داد: جلسات توجیهی به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان جدید با قوانین و فضای دانشگاه صورت می‌گیرد.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود با بیان اینکه مسئولان فعال در دانشگاه پیام‌نور واحد ایجرود برنامه‌های مختلفی را برای سال تحصیلی جاری در نظر گرفته‌اند، افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها پیشرفت دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ... است.
همچنین در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان ایجرود نیز در سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور با انجام فعالیت‌های بسیار در زمینه قرآنی و فرهنگی اقدامات بسیار خوبی را در راستای پیشرفت جامعه انجام می‌دهد.
حجت‌الاسلام قربان علی محمدی مطلق با اشاره به لزوم آگاه‌سازی دانشجویان و جوانان در زمینه مسائل مختلف اجتماعی ادامه داد: حضور دانشجو در دانشگاه و فضای دانشگاهی فرصت مناسبی به منظور آگاه سازی جوانان است.
وی یادآور شد: از همان آغاز و صدر اسلام دانش و علم‌آموزی در اسلام جایگاه ویژه‌ای داشته و دانشجویان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند .
امام جمعه شهرستان ایجرود یادآور شد: دانشجویان در تبیین مسائل علمی و استفاده از آنها در راستای سازندگی کشور نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور به عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول