اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم در مجلس خبر داد:

اختصاص 1.5میلیارد ریال برای ساخت دانشگاه پیام‌نور در خمینی‌شهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم در مجلس گفت: 10 هکتار زمین با اعتبار 1.5 میلیاردریال برای ساخت دانشگاه پیام‌نور در شهرستان خمینی‌شهر اختصاص داده شد.

اختصاص 1.5میلیارد ریال برای ساخت دانشگاه پیام‌نور در خمینی‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر، سید جواد ابطحی اظهار داشت: از مسئولان تقاضا داریم با الگوسازی صحیح به نیازها پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: 10 هکتار زمین با اعتبار 1.5 میلیاردریال برای ساخت دانشگاه پیام‌نور در شهرستان خمینی‌شهر اختصاص داده شد.  
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از مسئولان خواستاریم که برای توسعه فعالیت‌های همگانی تلاش بیشتری کنند.
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خمینی‌شهر نیز خدمت‌رسانی به مردم را از نعمت‌های الهی برشمرد و افزود: در نظام اسلامی همه مسئولان با همه توان در خدمت مردم هستند و نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
وی خدمت به مردم را فرصتی ارزشمند برشمرد و گفت: باید اقدامات صورت گرفته را از راه‌های مختلف اطلاع‌رسانی کرد.
حجت‌الاسلام موسی سالمی بیان دستاوردها را از طریق سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را کاری ارزشمند دانست و اضافه کرد: آماده هرگونه همکاری با رؤسای ادارات در این خصوص هستیم.
در ادامه نیز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر دانشگاه را یادگار حضرت امام (ره) و شجره طیبه انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: پس از 30 سال تلاش و بالندگی، امروز شاهد به ثمر نشستن میوه‌های آن هستیم.
محسن خلیفه سلطانی به موفقیت‌های دانشگاه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: امکانات پژوهشی و آموزشی خوبی در بخش‌های مختلف مهیا شده که بیش از 5هزار نفر دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی در مجتمع‌های کارگاهی و آزمایشگاهی از آن بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: حضور اساتید دانشگاه در مجامع مختلف علمی جهانی به منظور ارائه مقالات و دستاوردهای پژوهشی گامی استوار در جهت گسترش مرزهای دانش و تولید علم است.
این رئیس دانشگاه بیان داشت: ساختمان جدید کتابخانه مرکزی با بیش از 16هزار مترمربع در حال احداث است که با سالن‌های مطالعه استاندارد، نگهداری کتاب به روش‌های نوین و سالن‌های برگزاری همایش از جمله دستاوردهای جدیدی است که دانشگاه در آینده نزدیک به آن دست می‌یابد.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را متعلق به مردم دانست و تصریح کرد: آماده هرگونه همکاری با سازمان‌ها برای اجرای طرح‌های آموزشی و تحقیقاتی هستیم و تاکنون دانشگاه در اجرای برنامه‌ها و مشارکت در طرح‌ها با مسئولان اجرایی شهرستان همکاری خوبی داشته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول