اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

همدان توانمندی‌ برگزاری جشنواره‌های متعدد را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان توانمندی‌های خود را در برگزاری جشنواره‌های متعدد نشان داده است.

همدان توانمندی‌ برگزاری جشنواره‌های متعدد را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست ستاد شهرستانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از سال‌ها دوری برای دومین سال پیاپی در همدان برگزار می‌شود که امسال باید با رویکرد جدید برگزار شود.
وی با بیان اینکه تئاتر می‌تواند فرهنگ خود را به کودکان و نوجوانان برساند، تصریح کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی است تا بتوان مفاهیم و ارزش‌های اسلامی را به نسل‌های بعدی انتقال داد.
فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه همدان توانمندی‌های خود را در جشنواره‌های متعدد نشان داده است، تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر امنیتی، انتظامی و ترافیکی تمهیدات لازم برای اجرای همه برنامه‌های جشنواره پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به تأثیرگذاری بالای هنرهای نمایشی در انتقال مفاهیم، عنوان کرد: جشنواره می‌تواند بستر لازم را برای ارتقای کیفیت نمایش و همچنین پایداری و ماندگاری آن در همدان فراهم کند.
قهرمانی‌مطلق بیان کرد: در جشنواره تئاتر باید به تئاتر فراموش شده خیابانی پرداخته شود چرا که می‌تواند محیط شادی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.
وی ادامه داد: شهرداری نیز باید با ایجاد فضای شاد و شور و نشاط خاصی، به شهر طراوت خاصی بدهد و در این زمینه تاکسیرانی نیز می‌تواند با نصب پرچم جشنواره در فضاسازی نقش داشته باشد.
مجید فروتن، قائم مقام اجرایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه تئاتر به صورت مستقیم با بیننده در ارتباط است، همه دستگاه‌های اجرایی باید مساعدت لازم را در فضاسازی و نحوه اجرایی آن داشته باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول