اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان:

ایجاد فضای شاد کودکانه از مواهب جشنواره تئاتر است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ایجاد فضای پرنشاط و شادب را یکی از رخدادهای مبارک جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دانست.

ایجاد فضای شاد کودکانه از مواهب جشنواره تئاتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پرویز ابراهیمی با اشاره به مزایای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: استان همدان از هر نظر شایستگی برگزاری مطلوب این جشنواره را دارد که می‌تواند در ایجاد فضایی شاد و کودکانه برای جلب و جذب کودکان و نوجوان به سوی هنر مثمر ثمر باشد.
وی افزود: از مجموع 27 هزار نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در سطح استان پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 5 هزار نفر در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کنند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: از سوی دیگر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در تبلیغ ارزش‌های دینی و ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح فرهنگ آنها تأثیر بسزایی خواهد داشت و می‌تواند این افراد را برای زندگی آینده و کسب مهارت‌های لازم آماده کند.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از تاریخ پانزدهم تا بیستم آبان ماه سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول