اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش «حسنی و دیوها»:

جشنواره تئاتر کودک تاثیر مهمی در آموزش نونهالان دارد

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «حسنی و دیوها» گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تاثیر مهمی در آموزش کودکان و نونهالان دارد.

جشنواره تئاتر کودک تاثیر مهمی در آموزش نونهالان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مجید کیمیایی‌پور اظهار داشت: برگزاری این جشنواره به طور یقین ضرورت خود را در آموزش کودکان نشان می‌دهد و علاوه بر آن موجب تبادل فرهنگی با سایر کشورها خواهد شد.
وی اضافه کرد: اگر این جشنواره در سال‌های آینده بتواند همزمان با برگزاری جشنواره در سایر استان‌ها نیز به صورت کارناوال برگزار شود و افراد بیشتری بهره‌مند شوند به طور یقین تاثیرگذار خواهد بود.
کارگردان نمایش حسنی و دیوها اظهار داشت: نمایشنامه‌هایی که از ایران به این جشنواره راه یافتند برای اجرای عموم مورد حمایت قرار می‌گیرند که این امر در سال‌های گذشته نبوده و این امر یک اتفاق مهم در جشنواره امسال است.
وی گفت: در این نمایش حسنی به صورت تنبل و بی‌عار نشان داده نشده بلکه پسر زرنگ و باهوش است که برای خرید کلوچه برای همبازی خود گلی پول ندارد و راهی کار می‌شود.
کیمیایی‌پور با بیان اینکه این نمایش به کودکان آموزش راستگویی می‌دهد و کودکان در این نمایش می‌آموزند که بتوانند سؤالات خود را از یکدیگر بپرسند، افزود: حدود 10 بازیگر در این نمایش بازی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در سومین جشنواره میهمان همدان بوده، اظهار داشت: خاطرات خوبی از فضای مه‌آلوده همدان دارم و با توجه به بازتاب‌های چند سال گذشته از جشنواره تئاتر کودک، همدان میزبان خوبی برای این جشنواره خواهد بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با حضور گروه نمایش حسنی و دیوها لحظات خوبی را برای مردم همدان رقم بزند و با ارائه نمایش و ارائه کار خوب و مفید مردم را خوشحال و راضی کند.
هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان ماه امسال در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول