اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران سمنان اعلام کرد:

پیشرفت 10 درصدی پل میدان معلم؛ پروژه دو ساله است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان با اعلام پیشرفت فیزیکی پل‏های روگذر نهضت و معلم سمنان، از پیشرفت 10 درصدی پروژه پل میدان معلم در فاز اول خبر داد.

پیشرفت 10 درصدی پل میدان معلم؛ پروژه دو ساله است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏اکبر سعادت‏نیا ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: در حال حاضر 10 تا 12 درصد این پروژه دو ساله در فاز اول اجرایی شده است.
سعادت‏نیا افزود: یکی از ویژگی‏های این پل قوسی طول 66 متر است که از روی میدان معلم رد خواهد شد و میدان معلم با کمی کوچک‏تر شدن به جای خود باقی می‏ماند.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان تصریح کرد: این قوس باید با ابزارها و روش‏ها‏ی ویژه‏ای ساخته شود که این کار به دقت خاصی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه سعی شده در مراحل احداث پل معابر بسته نشود، گفت: امکان بسته‏شدن این مسیر در دوره‏های کوتاه مدت به علت مسائل امنیتی وجود دارد.
سعادت‏نیا شیب شمالی - جنوبی زمین، وجود تاسیسات شهری از جمله لوله‏های گاز، آب و کابل‏های برق و تلفن موانع ایجاد پل زیرگذر در این محل عنوان کرد و ادامه داد: پل روگذر زیبایی خاص خود دارد و منظر شهری خوبی را ایجاد می‏کند.
سعادت‏نیا با اشاره به ضرورت احداث پل محب شاهدین در انتهای بلوار نهضت با توجه به احداث ساختمان‏های مسکن مهر اظهار داشت: در حال حاضر پل محب شاهدین در فاز اول حدود 85 درصد پیشرفت داشته است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان با بیان اینکه این پل دو کاربره است، گفت: از این پل هم برای رفت و آمد عابران و هم رفت وآمد خودروها استفاده می‏شود.
وی تصریح کرد: در دو سمت پل راهروهایی برای عبور عابران پیاده تعبیه شده است و پیش‏بینی می‏شود این پل تا پایان سال به بهره‏برداری برسد.
سعادت‏نیا با بیان اینکه در حال حاضر طبق آمار در شهر سمنان به طور متوسط روزانه سه خودروی جدید پلاک می‏گیرند و این یعنی سالانه 900 خودروی جدید وارد خیابان‏های شهر می‏شوند، از این اقدام اظهار تاسف کرد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان گفت: فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کشور و به تبع آن در سمنان هنوز نهادینه نشده و ما شاهد تردد تعداد بی‏شماری خودروهای تک سرنشین هستیم که ترافیک سنگینی را در معابر ایجاد می‏کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول