اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ترافیک مشهد خبر داد:

‌‌نصب 4 دستگاه تابلو پیام متغیر ترافیکی در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب و آغاز به‌کار 4 دستگاه تابلو پیام متغیر (VMS) در خیایان‌ها و بزرگراه‌های شهر خبر داد.

‌‌نصب 4 دستگاه تابلو پیام متغیر ترافیکی در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان ترافیک مشهد مهدی امامی میبدی اظهار داشت:‌ یکی از وظایف مهم این سازمان اطلاع‌رسانی به شهروندان از وضعیت ترافیک شهر با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی است و در سال‌های اخیر علاوه بر اطلاع‌رسانی از رادیو و تلویزیون توسط مرکز کنترل ترافیک، با بهره‌گیری از دانش روز دنیا، طرح‌هایی مبنی بر اجرای تابلوهای پیام متغیر (VMS) تصویب و به اجرا رسیده است.
مدیرعامل سازمان حمل،نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: نصب این تجهیزات پیشرفته علاوه بر افزایش روانی ترافیک می‌تواند کمک شایانی در ارتقا و ترویج فرهنگ ترافیک از طریق اطلاع‌رسانی صحیح انجام دهد.
امامی اظهار داشت:‌ درحال حاضر بلوار وکیل‌آباد ،‌بزرگراه کلانتری بعد از عوارضی مشهد ـ باغچه، بزرگراه آزادی روبه‌روی بیمارستان رضوی،بلوار قرنی نرسیده به میدان توحید و همچنین خیابان احمدآباد مجهز به این تجهیزات هستند.
وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای ترافیک در ساعات اوج، این سیستم‌ها از طریق مرکز کنترل ترافیک، اطلاعات لازم برای انتخاب  مسیر مناسبت‌تر را به رانندگان می‌دهند که این امر روانی تردد و کاهش ترافیک را در بردارد.
امامی در پایان گفت: اجرای این پروژه می‌تواند گامی بزرگ جهت فرهنگسازی استفاده از سیستم‌های جدید در کنترل ترافیک شهر محسوب ‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول