اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان قم مطرح شد:

جواب سلام را آرام دهیم به دادگاه معرفی می‌شویم

خبرگزاری فارس: در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان قم از جانب تولیدکنندگان عنوان شد: جواب سلام بازرسین را آرام دهیم، به عنوان متخلف به دادگاه معرفی می‌شویم.

جواب سلام را آرام دهیم به دادگاه معرفی می‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در همایش تجلیل از برترین‌های صادرات استان قم، یکی از صادرکنندگان برتر استان که به نمایندگی از این قشر به ارائه سخن پرداخته بود، با ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب برخورد مسئولان دولتی، بازرسین و نمایندگان دستگاه‌ها، اظهار کرد: کم‌ترین بی‌توجهی به این افراد دارای بیشترین ضرر است، چنانچه اگر جواب سلامشان را آرام دهیم، ما را به عنوان متخلف به دادگاه معرفی می‌کنند.
ابوالفضل فراهانی، صادرکننده برتر کفش ماشینی استان، در ادامه با بیان اینکه برخورد برخی از دستگاه‌ها با تولیدکنندگان بسیار ناشایست است، اعلام کرد: اگر یک روز صبح بازرس‌ یا نماینده دستگاه در محیط کارخانه، مورد بی‌توجهی قرار گیرد، شب همان روز شاهد قطع تسهیلات و خدمات دولتی خواهیم بود و باید در دادگاه پاسخگوی این کم توجهی به بازرس باشیم.
وی در ادامه گفت: برخی از این افراد و بازرسین زحمتکش در جلسه امروز که به مناسبت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برتر برگزار شده است، حضور دارند.
در این هنگام استاندار قم که در جلسه حاضر بود و سخنان این فرد را می‌شنوید، از او درخواست کرد تا افراد مقصر و متخلف را معرفی کند تا با برخورد شدید استاندار قم مواجه شوند اما فراهانی در پاسخ به درخواست استاندار عنوان کرد: بنده که شهامت معرفی این افراد را ندارم.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول