اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون؛

صادرات استان قم 20 درصد رشد داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک استان قم گفت: صادرات استان از ابتدای سال تاکنون 20 درصد رشد داشته است.

صادرات استان قم 20 درصد رشد داشته است
احمد ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به توسعه واردات و صادرات گمرکی استان قم از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: گمرک استان قم علاوه بر توسعه وارداتی، 20 درصد افزایش رشد محصولات صادراتی داشته است.
وی افزود: امسال دو مجوز در بخش توسعه گمرک استان در خصوص واردات گمرکی چینی‌آلات و لاستیک دریافت شده است که این مجوز از ستاد مبارزه با قاچاق کالا گرفته شده و در گمرک سلفچگان انجام می‌شود.
مدیرکل گمرک استان قم خاطرنشان کرد: امتداد ریل فرعی و طرح جامع 40 هکتاری نیز از دیگر برنامه‌های توسعه گمرکی استان است که با ساخت آن می‌توان از ظرفیت‌های ایجاد شده در استان استفاده کرد.
ذاکری تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در گمرک استان قم می‌توان از سرریزهای ایجاد شده در دیگر استان‌ها به صورت مطلوب استفاده کرد.
وی ادامه داد: با مشارکت استانداری، معاونت برنامه‌ریزی مسکن و شهرسازی و سازمان پایانه‌ها پیگیری‌های سند زمین 40 هکتاری در دست اجرا است تا بتوان با کسب اعتبارات مشکلات گمرک استان را برطرف ساخت.
مدیرکل گمرک استان قم یادآور شد: گمرک وارداتی استان قم عملیاتی شده و در حال حاضر به صورت موردی در استان انجام می‌شود که با توجه به امکانات، محصولاتی از قبیل کاشی، لوازم شوینده و بهداشتی و ام دی اف به استان قم ترانزیت می‌شود.
انتهای پیام/ح30
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول