اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی سازمان توسعه تجارت:

90 درصد صادرات زنجان صنعتی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر 90 درصد صادرات استان زنجان در زمینه صنعت است.

90 درصد صادرات زنجان صنعتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ایزدیان در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان یک استان صادرات گرای صنعتی است.
وی با مثبت ارزیابی کردن توسعه صادرات در استان زنجان یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته استان زنجان از جمله استان‌های یک سوم بالایی در بحث صادرات در کشور است.
مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی سازمان توسعه تجارت افزود: استان زنجان در شش ماهه نخست سال‌جاری رشد خوبی در زمینه صادرات به دست آورده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان توسعه تجارت کشور ادامه داد: برگزاری نمایش‌های مختلف یکی از اقداماتی است که در زمینه توسعه صادرات در کشور صورت گرفته است.
ایزدیان همچنین تدوین سند راهبردی توسط سازمان توسعه تجارت کشور از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان برشمرد و افزود: این امر دستاورد بزرگی است که توسط مسئولان ذی‌ربط در این زمینه به دست آمده است.
وی همچنین تدوین و بررسی اسناد بالا دستی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت برشمرد.
همچنین در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان به عنوان صادر کننده برتر به ایراد سخنانی در زمینه صادرات در استان زنجان پرداخت و گفت: در صورتی که مواد تولید شده با هدف‌گذاری و بر مبنای نیاز مصرف کننده تولید شود، این امر موجب رضایت مشتری و در نتیجه افزایش صادرات می‌شود.
احمد جریان با اشاره به برخی از اقدامات شیر پگاه در زمینه افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت یادآور شد: تولید خامه تک نفره در این شرکت یکی از اقداماتی است که در زمینه جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 80 درصد صادرات استان زنجان در 20 درصد از شرکت‌های موجود در این استان صورت می‌گیرد.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان با اشاره به تقویت شرکت‌های موجود در استان زنجان اضافه کرد: در صورتی که اقدامات لازم در خصوص محوریت قرار دادن شرکت‌های دارای صادرات بیشتر صادرات به شکل فعال‌تری در استان انجام می‌شود.
وی همچنین با اشاره به کاهش قیمت تمام شده در عرضه کالاها افزود: شرکت‌های تولیدی باید دقت لازم را در این زمینه به عمل آورند.
جریان تصریح کرد: کاهش قیمت تمام شده کالاها کمک شایانی به افزایش صادرات و جلب رضایت مشتریان می‌کند.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان با اشاره به بسیاری فعالیت‌های موجود در شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان گفت: مسئولان این شرکت برنامه‌های مختلفی را برای هرچه بهتر کردن کیفیت محصولات در استان زنجان در نظر گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول