اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری مشهد:

85 درصد سرویس‌های بهداشتی مشهد قابل استفاده اند

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری گفت: در حال حاضر سه هزار و 151 سرویس بهداشتی در سطح شهر مشهد قرار دارد، که از این میزان، نزدیک به 85 درصد آنها قابل بهره‌برداری است.

85 درصد سرویس‌های بهداشتی مشهد قابل استفاده اند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، رمضانعلی شورابی اظهار داشت: هرسال بودجه‌ای حداقل یک میلیارد تومانی به سرویس‌های بهداشتی سطح شهر تعلق می‌گیرد.
وی همچنین افزود: برای احداث سرویس‌های بهداشتی 990 میلیون تومان و برای ترمیم سرویس‌ها 100 میلیون تومان هزینه لازم است.
شورابی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده، سرویس‌های بهداشتی حاشیه سطح شهر از لحاظ نظافت، تمیزتر از سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها است.
وی همچنین افزود: وجود این سرویس‌ها در سطح شهر، بستگی به مکان تردد مردم دارد، که می‌توان منطقه ثامن و دیگر مناطق پرتردد زائران و شهروندان را از جمله این اماکن دانست.
شورابی اظهار داشت: برای نگهداری از سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، نگهبان‌هایی قرار دارند که مسئول حفظ و نظافت این سرویس‌ها است.
شورابی همچنین افزود: هر سال تعداد سرویس‌های بهداشتی سطح شهر افزایش یافته و این روند متناسب با نیاز شهروندان و رفاه حال زائران صورت می‌گیرد.
مدیر برنامه‌ریزی خدمات شهری خاطرنشان کرد: طرح سرویس‌های بهداشتی مشارکتی مساجد، با توجه به همکاری مساجد و شهرداری صورت گرفته و آن دسته از مساجدی که حاضرند سرویس‌های بهداشتی خود را در اختیار عموم قرار دهند، هماهنگی‌های لازم را با شهرداری انجام می‌دهند.
وی گفت: همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری سرویس‌های بهداشتی و فرهنگ‌سازی صحیح استفاده از آنها، بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول