به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد تحول نظام اداری استان زنجان اظهار داشت: در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع محورهای اطلاع رسانی گستردهای در اداره کل درمان تامین اجتماعی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین مراجعان به اداره کل درمان و تامین اجتماعی بیماران، کارگران، موسسات طرف قرارداد، کارفرمایان، مستمری بگیران و بازنشستگان هستند، بیان کرد: کانالهای ارتباطی چون جایگاه اینترنتی، نشریه داخلی، فصلنامهها، خبرگزاری، ارتباط چهره به چهره، کتابچههای اطلاع رسانی و ... به منظور تسهیل ارتباط با مخاطبان صورت گرفته است.
مدیر درمان و تامین اجتماعی اضافه کرد: به منظور نظرخواهی و رسیدگی به شکایات مردمی و استفاده از نظرات آنها در همه درمانگاهها و بیمارستانهای زیر پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان فرمهای رسمی شکایات و نظرات ارائه میشود.
وی با اشاره به اینکه ملاقاتهای عمومی یکی از الزامات اداره تامین اجتماعی استان زنجان محسوب میشود، افزود: مدیریت درمان و تامین اجتماعی 17 نوع خدمات به مراجعان و متقاضیان خود ارائه میدهد.
محمدی استقرار سیستم ارجاع از طریق پزشک خانواده را نیز یکی از اقدامات مهم اداره درمان و تامین اجتماعی استان زنجان دانست.
وی با بیان اینکه اداره درمان و تامین اجتماعی از دو اداره کل بیمه اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی تشکیل شده است، ادامه داد: درمان به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم زیر نظر این دو اداره مستقل صورت میگیرد.
انتهای پیام/غ30
اخبار مرتبط
-
ویزیت 325 هزار بیمار زنجانی توسط تامین اجتماعی
-
اختصاص 3 میلیارد تومان برای فعالیتهای فرهنگی بازنشستگان تامین اجتماعی
-
400 هزار زنجانی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند
-
پرداخت مطالبات از تامین اجتماعی به روز میشود
-
سرمایهگذاری بیشتر تامین اجتماعی در پروژههای اقتصادی کردستان
-
ساختمان جدید ادارهکل تامین اجتماعی کردستان افتتاح شد
-
40 درصد جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند
-
نیمی از جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند
-
اجرای قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران/ بدهی 250 هزار میلیارد ریالی دولت به تامین اجتماعی
-
سند راهبردی رفاه و تامین اجتماعی اصفهان تشریح شد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.