اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی خبر داد:

مرگ 95 نفر در تصادفات رانندگی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: امسال 95 نفر در حوادث رانندگی محدوده استان خراسان جنوبی جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ 95 نفر در تصادفات رانندگی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، محمد رضا نورس اظهار داشت: از این تعداد 70 نفر مرد و 25 نفر زن بوده‌اند.
وی افزود: آمار تلفات حوادث رانندگی امسال در مقایسه با آمار 148 نفر کشته مدت زمان مشابه سال گذشته، 35.8 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین مصدومان حوادث رانندگی امسال 989 نفر هستند که این آمار نیز در مقایسه با آمار یک‌هزار و 104 نفر مصدوم مدت زمان مشابه سال گذشته 10.4 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
نورس ادامه داد: در مردادماه امسال 22 نفر در حوادث رانندگی استان خراسان جنوبی کشته شدند.
وی یادآور شد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 14 کشته، در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی تصریح کرد: چهار نفر در جاده‌های درون شهری و چهار نفر نیز در جاده‌های روستایی جان خود را از دست داده‌اند.
نورس افزود: در مردادماه، شهر بیرجند و جاده‌های منتهی به آن با هفت نفر کشته، بالاترین تعداد تلفات را در بین سایر شهرهای استان داشته است.
وی خاطرنشان کرد: پس از شهرستان بیرجند، شهرستان قاینات با پنج کشته و شهرستان فردوس با چهار کشته از دیگر شهرهای استان که بیشترین کشته‌ها را داشته‌اند، هستند.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی ادامه داد: مصدومان حوادث رانندگی مرداد ماه نیز 197 نفر هستند که 142 نفر مرد و 55 نفر زن هستند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول