اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجروح شدن بیش از 340 نفر در حوادث رانندگی قم

خبرگزاری فارس: در حوادث رانندگی هفته گذشته استان قم بیش از 340 نفر مجروح شدند.

مجروح شدن بیش از 340 نفر در حوادث رانندگی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، از شنبه 23 تا 30 مهر، 8 هزار و 210 مورد تماس با اورژانس 115 قم صورت گرفته که منجر به انجام هزار و 6 ماموریت شهری و جاده‎ای شده است.
از این تعداد ماموریت انجام شده 381 حادثه مربوط به تصادفات شهری است و 59 مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‌ای استان دارد که در مجموع 343 مجروح برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه در این حوادث یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
واژگونی پراید در ساعت 21:24 دقیقه یکشنبه 24 مهر در کیلومتر 12 جاده جعفریه به قم از جمله حوادث هفته گذشته اعلام شده که 5 نفر مجروح در پی داشته است.
حادثه دیگر مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در ساعت 19:30 دقیقه روز دوشنبه 25 مهر در مسیر سلفچگان ساوه به سمت یکه باغ است که در این حادثه 6 نفر مجروح شدند.
واژگونی خودروی پراید در ساعت 11:37 سه شنبه 26 مهر در کیلومتر 5 جاده سلفچگان به دلیجان از دیگر از حوادث هفته گذشته به شمار می‌رود که در این حادثه 3 نفر مجروح شدند.
واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا نیز در ساعت 10:08 روز پنج‌شنبه 28 مهر در جاده اراک به سمت زواریان گزارش شد که 3 مجروح بر جای گذاشت.
در ساعت 16 روز پنج‌شنبه 28 مهر و در کیلومتر 40 اتوبان قم کاشان یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد که 4 نفر را راهی بیمارستان کرد.
در حادثه دیگر هفته گذشته که ساعت 18:23 یکشنبه 24 مهر در کیلومتر 15 جاده قم اراک به وقوع پیوست متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.
مجروحان هر یک از حوادث شهری و جاده‌ای پس از مداوای اولیه در محل با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز آموزشی و درمانی سطح شهر منتقل شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول