اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش راهوران محله صورت گرفت؛

تجلیل از راننده‌های قانونمند در قم

خبرگزاری فارس: در همایش راهوران محله از دو راننده قمی که موفق به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شدند، تجلیل شد.

تجلیل از راننده‌های قانونمند در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در همایش راهوران محله که صبح امروز در کانون فرهنگی شهید فهمیده شهر قم برگزار شد، از راهوران محله، پلیس راهور و خانواده‌ شهدای پلیس راه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
طرح راهوران محله، به منظور ترویج فرهنگ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات جاده‌ای است به طوری که در این طرح راهوران محله آموزش‌های راهنمایی و رانندگی را با زبان و فرهنگ بومی به سطوح مختلف جامعه روستایی، آموزش می‌دهند. 
ضرورت آموزش در خصوص مسائل ترافیکی برای کاهش تبعات ناشی از ترافیک در جاده‌ها و خیابان‌ها، امری الزامی است و ‌باید آموزش‌های ترافیکی به طور جدی دنبال شود.
همکاری دهیاران با پلیس راه بسبب می‌شود تا دهیاران محله به نوعی همکار و همیار پلیس‌راه به حساب آیند و به این دلیل مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دهیاران، راه حل مناسبی برای کم کردن تلفات جاده‌های روستایی است چراکه با توجه به نقش حاکمیتی دهیاران در روستاها، می‌توانند تذکرات و توصیه‌های پلیس را به روستاییان منتقل کنند که این امر در کاهش تخلفات و تلفات رانندگی بسیار موثر است.
زمان این همایش که به منظور تجلیل از این راهوران و دهیاران برگزار شده بود، به دلیل همزمانی با دیگر برنامه‌های هفته‌ ناجا کاهش یافت و با ارائه‌ لوح تقدیر استاندار قم به رئیس پلیس راه استان قم به منظور کاهش تلفات جاده‌ای اهدا شده بود، به کار خود ادامه داد.
در پایان این مراسم از راهوران برتر روستاهای استان، مسئولان حمل و نقل استان، هلال احمر و آتشنشانی تجلیل به عمل آمد و از دو راننده‌ نمونه نیز به سبب رعایت قوانین تقدیر شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول