اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی رفسنجان:

شهید فهمیده الگوی بارز یک بسیجی واقعی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان رفسنجان گفت: شهید فهمیده الگوی بارز یک بسیجی واقعی است.

شهید فهمیده الگوی بارز یک بسیجی واقعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، شعبان محمودی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان بسیجی شهید محمدحسین فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده الگوی بارز یک بسیجی واقعی بود.
وی با تأکید بر تداوم راه شهدا از دانش‌اموزان خواست تا در مراسم یوم‌الله 13 آبان شرکت کنند و به دشمنان بفهمانند که اگر تلاش کنند با ایرانی و دانش‌آموزان ایران مقابله کنند، نابود می‌شوند.
محمودی افزود: دانش‌آموز بسیجی مایه افتخار ملت و کشور است و به خود می‌بالیم که اکثر دانش‌آموزان با آغاز سال تحصیلی در بسیج دانش‌آموزی نام‌نویسی و در مراسم مربوطه شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به سفر معنوی کاروان راهیان نور که نخستین سفر دانش‌آموزی در قالب درس آمادگی دفاعی است، بیان کرد: این سفر چهار روزه متشکل از یک‌هزار و 500 دانش‌آموز با 33 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب و ویژه دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان از شهر کشکوئیه و بهرمان انجام شد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان رفسنجان ابراز داشت: کاروان راهیان نور ویژه خواهران نیز در آذر ماه سال جاری به مناطق جنگی اعزام می‌شود.
محمودی با اشاره به روز جمعه و تعطیلی مدارس در روز 13 آبان بیان داشت: در این روز دانش‌آموزان ابتدایی با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان نفرت خود از استکبار جهانی را ترسیم می‌کنند.
وی بیان کرد: نقاشی این دانش‌آموزان با موضوع شیطان بزرگ، دولت آمریکا، دشمن قرآن، دشمن کودکان است و در پایان پنج نفر از برگزیدگان به استان و در نهایت به کشور راه می‌یابند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول