اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

برگشت لطفی و آغاز بردهای نماینده فوتسال شمال کشور

خبرگزاری فارس: با برگشت محمود لطفی ملی‌پوش تیم فوتسال راه ساری قطار پیروزی‌های تنها نماینده فوتسال شمال کشور در لیگ برتر رقم خورد.

برگشت لطفی و آغاز بردهای نماینده فوتسال شمال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم راه ساری پس از 54 روز موفق شد به دومین پیروزی خود دست یابد.
از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته هشتم این مسابقات، راه ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان علم و ادب سایپا مشهد بود که در نهایت با برتری قاطع سه بر صفر در برابر مهمان خود به برتری رسید.
این نتیجه در حالی برای راه ساری بدست آمد که این تیم پس از پنج شکست پیاپی و پس از 54 روز به دومین پیروزی خود دست یافت.
این دیدار که در حضور حدود یک‌هزار تماشاگر با قضاوت یحیی سالاری به سرداور و محمد حیدری داور دوم برگزار شد، تیم راه ساری پس از هفته‌ها ناکامی در همان نیمه نخست با زدن سه گل کار را برای علم و ادب مشهد تمام کرد.
در این بازی طاها مرتضوی دو بار در دقایق 5 و 13 و محمود لطفی نیز در دقیقه 17 موفق شدند سه گل راه ساری را در این دیدار به ثمر برسانند.
محمود لطفی که پس از مدت‌ها بنا به دلایلی حاضر نبود برای راه ساری بازی کند در این دیدار موفق شد سومین گل تیمش را وارد دروازه علم و ادب سایپا مشهد کند.
راه ساری با این پیروزی به دومین برد خود در این فصل دست یافت و با شش امتیاز به احتمال فراوان شاید با چند پله صعود در جدول از رده سیزدهم بالاتر رود.
به گزارش فارس، راه ساری از هشت بازی گذشته خود دو پیروزی و شش شکست در کارنامه خود دارد. 

* این برد برای تیم جنبه حیاتی داشت
مدیر عامل باشگاه فوتسال راه ساری پس از برتری تیمش در برابر علم و ادب مشهد در گفت‌وگو با فارس گفت: این برد برای تیم جنبه حیاتی داشت.
سعید نجاریان بیان داشت: پس از اینکه هفته‌ها در برابر حریفان ناکام بودیم و شکست را می‌پذیرفتیم، با این برد دوباره روحیه و انگیزه به تیم بازگشت.
وی عنوان کرد: همان طور که در مصاحبه قبلی خود اعلام کردم بازیکنان پس از تعطیلات سه هفته‌ای تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی خیلی خوب ظاهر شدند.
نجاریان در ادامه اضافه کرد: بازیکنان راه ساری در این بازی در طول دیدار برتر از حریف بودند و سه امتیاز بازی بدون چون و چرا حق مسلم بازیکنان راه ساری بود.
مدیرعامل راه ساری همچنین با تشکر از تماشاگران و دوستداران راه ساری عنوان کرد: از تماشاگران و هواداران راه ساری تشکر می‌کنم که در طول بازی بازیکنان تیم را تشویق کردند که بازیکنان با حمایت آنان موفق شد به این پیروزی باارزش و سه امتیاز بازی دست یابند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به نتایج بسیار ضعیف در هفته‌های گذشته تیم بدست آورد و نتایج دور انتظار در این فصل داشتیم، به یک پیروزی حیاتی دست یافتیم که فکر می‌کنم این پیروزی تا حدودی حاشیه‌ها را از تیم دور کند.
نجاریان خاطرنشان کرد: مطمئنا تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و به مسئولان ورزش استان و هواداران قول می‌دهم که با دو سه پیروزی خودمان را تا میانه جدول برسانیم.
مدیرعامل راه ساری یادآور شد: نتایج هفته‌های گذشته در شان راه ساری نیست که با تلاش مدیریت، بازیکنان و کادر فنی ناکامی گذشته جبران می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کردم که راه ساری تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که بیش از یک دهه در لیگ حضور دارد که این حضور توجه بیشتر مالی و معنوی مسئولان ورزش استان و دیگر علاقمندان سیاسی و ورزشی را می‌طلبد تا این تیم در لیگ بدون مشکلات مالی روند رو به رشدی داشته باشد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول