اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم راه ساری:

حاشیه از فوتسال راه ساری دور می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی راه ساری گفت: با حمایت تماشاگران حاشیه از این تیم دور می‌شود.

حاشیه از فوتسال راه ساری دور می‌شود
مصطفی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: به عنوان یک مربی به هیچ وجه این جایگاه را برای تیمی همچون راه ساری قبول ندارم. 
وی افزود: درست است راه ساری مشکل مالی دارد و بازیکنان و کادر فنی با توجه به مشکلات مالی از روحیه و انگیزه کافی برای مسابقات ندارند، ولی این تیم یک تیم مردمی است که متعلق به مردم مازندران که با حمایت هزاران تماشاگر عاشق اداره می‌شود.  
آذری گفت: شرایط کنونی به خاطر مشکلات مالی باشگاه سخت و دشوار است، از همه تماشاگران می‌خواهیم همچون سال گذشته صبور باشند تا پایان بازی تیم و کادر فنی را تشویق کنند تا بازیکنان با تشویق آنان روحیه بگیرند.. 
سرمربی راه ساری تصریح کرد: در فصل جدید چند دلیل در ناکامی باشگاه موثر بودند که هر کدام از دلیل بحث خودشان را دارند. 
وی یادآور شد: مهم‌ترین مشکلات باشگاه راه ساری مسائل مالی، رفتن چند بازیکن تاثیرگذار از تیم و ترکیب کاملا جوان و بی تجربگی که در برخی از مسابقات با توجه به برتری داشتن نسبت به حریف عدم تجربه بازیکنان در گلزنی دلیل شکست تیم ما همراه می‌شد. 
آذری خاطرنشان کرد: به دوستداران و تماشاگران راه ساری قول می‌دهم که با تشویق و حمایت آنان در هفته‌های آینده با ارائه بازی بهتر در مقابل حریفان پیروز میدان باشیم. 
این سرمربی فوتسال حضور محمود لطفی یکی از بازیکنان ارزشمند تیمش را در تمرینات به فال نیک گرفت و عنوان کرد: لطفی بازیکن با ارزش تیم راه است که حضور وی در زمین موجب روحیه و انگیزه چند برابر برای دیگر بازیکنان است.  
آذری ابراز داشت: لطفی در بازی‌های آینده می‌تواند در گرفتن امتیازات برای راه ساری مثمر ثمر باشد تا با چند پیروزی از رده فعلی بالاتر رویم.. 
سرمربی راه ساری در ادامه یادآور شد: در تعطیلات سه هفته‌ای بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند و با آمادگی بدنی بهتری در ادامه لیگ حضور می‌یابند. 
وی در پایان اذعان داشت: به مدیران باشگاه این نوید را می‌دهم که با چند پیروزی جایگاه کنونی تیم در هفته‌های آینده تغییر می‌کند و هرگز نخواهیم گذاشت با  کمک و تلاش بازیکنان و تماشاگران راه ساری به لیگ پایین‌تر سقوط کند.. 
به گزارش فارس، راه ساری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه هفتم آبان از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان تیم علم و ادب سایپا مشهد است. 
راه ساری هم‌اکنون از هفت بازی گذشته خود با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی جای دارد.  
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول