اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) صورت گرفت؛

برگزاری جشن ازدواج 40 فرزند شهید در قزوین

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع)‌و فاطمه (س) جشن ازدواج 40 فرزند شهید قزوین برگزار شد.

برگزاری جشن ازدواج 40 فرزند شهید در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز جشن ازدواج 40 فرزند شهید همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج دخت پیامبر اکرم ( ص)‌ فاطمه زهرا (س) و ولی رسول خدا حضرت علی ابن ابیطالب ( علیه السلام) در سالن طرح آبیاری برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم گفت: به مناسبت و میمنت این روز بزرگ که دو معصوم و عزیز ما ازدواج کرده‌اند، ما نیز برای فرزندان شهید جشن ازدواج گرفته‌ایم.
سید مهدی شهروش ادامه داد: در این مراسم که برای هفتمین سال برگزار می‌شود جشن نمادین ازدواج 40 تن از فرزندان شاهد را داریم. امروز شاهد ازدواج فرزندان شاهدی هستیم که یادگاران پدران ایثارگر و بزرگواری هستند که بالاترین دارایی خویش که جانشان بود را تقدیم اسلام انقلاب کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: امروز با افتخار شاهد برگزاری این جشن هستیم در حالی که تعدادی از این عزیزان با مدارک لیسانس، بالاتر و حتی دکترا و دانشجوی کارشناسی ارشد امروز خود پدری می‌شوند تا راه روشن و الهی پدر خود را ادامه دهند.
وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز همراه با این عزیزان حضور دارد و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا می‌شود.
شهروش خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده به این عزیزان مشاوره پیش از ازدواج ارائه شده و این مشاوره که قبل و حین ازدواج بوده پس از ازدواج نیز استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول