به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، سعید اسکندری با اشاره به فعالیتهای سازمان تاکسیرانی قم اظهار کرد: این سازمان با 6 هزار دستگاه تاکسی به خدمترسانی در سطح شهر میپردازد.
وی خاطرنشان کرد: سعی شده با فعالیتهای انجام شده در زمینه کاهش تخلفات، برخورد با تاکسیرانان متخلف و رفع مشکلات آنها خدماتدهی و اقدامات بیشتری صورت گیرد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم به شبکه بازرسی صورت گرفته در زمینه تخلفات تاکسیرانان گفت: بازرسان سازمان تاکسیرانی به طور مستقیم اعمال قانون کرده و نسبت به اخذ دفترچه و ارجاع به پارکینگ اقدام میکنند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون 250 بازرس افتخاری و نامحسوس در استان قم در حال فعالیت هستند که گزارشات لازم را ارائه میدهند.
اسکندری عنوان کرد: با راهاندازی سامانه پیامک سازمان تاکسیرانی به شماره 30005133 و تلفن به شماره 6628800 پل ارتباطی بین شهروندان و تاکسیرانان فراهم شده و به صورت شبانهروزی آماده دریافت شکایات، پیشنهادها، انتقادات است.
وی بیان کرد: 741 مورد تخلفات تاکسیرانان به هیئت انضباطی در شش ماهه اول سال ارجاع و در این بازه زمانی 20 مورد ابطال پرونده و 45 مورد تعلیق پروانه تاکسیرانی ابلاغ شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم ارائه تعهد کتبی، پرداخت جریمه نقدی و انتقال ماشین به پارکینگ را از دیگر موارد برخورد با تاکسیرانان ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
اخبار مرتبط
-
تجمیع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اردبیل
-
راهاندازی تاکسی ویژه اسکله شهید حقانی بندرعباس
-
نظارت خانوادهها بر رانندگان تاکسی مدارس
-
ابطال کارت سوخت 40 درصد از تاکسیداران آبادانی
-
120 تاکسی بیسیم بانوان در اصفهان فعال است
-
توسعه ناوگان تاکسیرانی جنوب پایتخت
-
رانندگان نمونه تاکسیرانی ورامین تجلیل شدند
-
افزایش کرایههای تاکسی کرج قانونی است
-
شخصیتبخشی به شغل تاکسیرانی در اولویت قرار دارد
-
تاکسیرانی پیشانی اصلی حمل و نقل مردم است
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.