اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خواستار شد:

نظارت خانواده‌ها بر رانندگان تاکسی مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خواستار نظارت خانواده‌ها و مدیران مدارس بر مدارک رانندگان طرح تاکسی مدارس در این شهرستان شد.

نظارت خانواده‌ها بر رانندگان تاکسی مدارس
شهرام شاکری یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دیرهنگام طرح تاکسی مدارس به این سازمان در یک عمل سریع توانستیم از پنج شرکت حمل و نقل به‌صورت استفساری استفاده کنیم.
وی افزود: در این راستا تبلیغات برای اطلاع‌رسانی به خانواده‌های نیز با تأخیر و گاهاً با نزدیک شدن به فصل مدارس صورت پذیرفت.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: در این راستا اکثر اولیای دانش‌آموزان نسبت به تهیه تاکسی مورد نیاز تردد فرزندان‌شان مبادرت کرده بودند.
وی اضافه کرد: البته این سازمان درخواست‌های مردمی را در اولویت قرار داده و با همه تلاش در راستای بهینه اجرای "طرح تاکسی مدارس" در شهرستان در حال برنامه‌ریزی و اقدام است.
شاکری یوسفی با بیان اینکه این طرح به‌منظور ایجاد امنیت بیشتر و ساماندهی به سرویس مدارس در حال انجام است، گفت: سرویس مدارس این سازمان با برچسب و علائم مخصوص قابل شناسایی است.
وی عنوان کرد: با این حال هنوز در سطح شهرستان برخی از رانندگان با خودروهای غیرمجاز حتی گاهاً بدون بیمه‌نامه، گواهینامه، معاینه فنی و بدون برخورداری از شرایط اخلاقی مناسب از خط شهری استفاده کرده و به جابه‌جایی دانش‌آموزان مبادرت می‌کنند.
رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان با بیان اینکه این امر موجبات نارضایی بسیاری از مدیران و اولیا را فراهم کرده افزود: از همه اولیا می‌خواهیم که همواره نسبت به نظارت بر مدارک رانندگان سرویس مدارس اقدام کرده و با انجام این کار جلوی تخلف هرگونه افراد سودجو را بگیرند.
وی گفت: هدف سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش اجرای مطلوب طرح تاکسی مدارس و ارائه خدمات مناسب‌تر به دانش‌آموزان شهرستان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول