اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان:

120 تاکسی بی‌سیم بانوان در اصفهان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 120 تاکسی بی‌سیم بانوان در سطح شهرستان اصفهان فعالیت می‌کنند.

120 تاکسی بی‌سیم بانوان در اصفهان فعال است
علیرضا تاجمیر ریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش خانواده‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: ارتقا و افزایش امنیت خانواده‌ها همواره مورد توجه مسئولان قرار دارد و راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم بانوان از راهکار‌های موجود در این زمینه محسوب می‌شود.
وی به زمان راه‌اندازی این مجموعه در شهرستان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: بانوان اصفهانی از سال 1386 فعالیت خود را در تاکسی بی‌سیم آغاز کرده‌اند و با تاکسی‌های خود در مناطق 14‌گانه اصفهان حمل و نقل شهروندان را انجام می‌دهند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکسی بی‌سیم در اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان فعال است، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهر‌ستان اصفهان 440 نفر از رانندگان در تاکسی بی‌سیم‌ها فعالیت می‌کنند.
وی به تعداد بانوان فعال در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: در مناطق 14‌گانه اصفهان 120 تاکسی بی‌سیم بانوان فعال هستند و بانوان اصفهانی طی پنج سال گذشته در راستای حمل و نقل افراد در سطح شهر گام بر می‌دارند.
تاجمیر ریاحی با اشاره به اینکه تاکسی بی‌سیم آقایان سابقه‌ای طولانی در اصفهان دارد، تاکید کرد: فعالیت این مجموعه در سطح شهرستان اصفهان از سال 1370 آغاز شده و در حال حاضر 300 دستگاه تاکسی بی‌سیم آقایان در این بخش فعال هستند.
وی به نحوه نظارت سازمان تاکسی‌رانی بر فعالیت این تاکسی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تمام این تاکسی‌ها به تاکسی‌متر مجهز هستند و ردیابی آنها در سطح شهر با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد.
 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: بازرسان این سازمان نیز در کنار سیستم‌های الکترونیکی نصب شده بر روی این دستگاه‌ها به فعالیت افراد فعال در بخش تاکسی‌های بی‌سیم نظارت می‌کنند.
وی با اشاره به هدف از راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم بانوان در اصفهان گفت: ارتقای امنیت و آرامش خانواده‌ها و جا به جایی بانوان در سطح شهر از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی و فعالیت این مجموعه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول