اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

تجمیع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تجمیع و الحاق دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب یک سازمان واحد خبر داد.

تجمیع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اردبیل
صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از تجمیع و الحاق دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب یک سازمان واحد خبر داد و اظهار داشت: کار این تجمیع در سازمان شهرداری‌ها استارت خورده و انتظار داریم با ابلاغ آیین‌نامه سازمان ادغام شده بتوانیم سال آینده این دو سازمان را تجمیع کرده و ساماندهی کنیم.
وی هدف از این تجمیع را جلوگیری از تداخل کاری و حرکت به سمت خصوصی‌‌سازی بسیاری از فعالیت‌ها در این حوزه اعلام کرد و افزود: امیدواریم این تجمیع به کارآمدی سازمان جدید در حوزه حمل و نقل عمومی کمک کند.
این مسئول به اولویت بودجه سال آینده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سرانه جمعیتی اردبیل، سرانه بودجه شهرداری پایین است و شهرداری اردبیل با 500 هزار جمعیت با بودجه 87 میلیارد تومانی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشد که این پایین بودن سرانه نیز نشان از درآمد اندک اهالی اردبیل است.
شهردار اردبیل در ادامه از افزایش 20 درصدی بودجه سال آینده خبر داد و گفت: این افزایش با اولویت حوزه عمرانی انجام می‌شود که انتظار داریم با تخصیص حداقل 20 میلیارد تومان از رقم 50 میلیارد تومانی کمک رئیس جمهور به شهرداری‌های استان بتوانیم کارهای ماندگار و اساسی را در شهر اردبیل انجام دهیم.
وی در ادامه ابراز داشت: سال آینده پنج پارک محله‌ای و پنج پارک متوسط در محلات مختلف اردبیل احداث می‌کنیم تا همشهریان بتوانند از این فضاها استفاده کنند.
بدری از تعیین تکلیف برخی مناطق بلاتکلیف نظیر تپه میر‌اشرف و سربند خبر داد و افزود: ساماندهی ورودی شهر در چهار نقطه و بهسازی، روتوش و توسعه کیفی فضای سبز و اصلاح جداول از مهم‌ترین اولویت شهرداری اردبیل در سال آینده است.
شهردار اردبیل در مورد توافق شهرداری با موسسه فرمان 100 امام نیز اظهار داشت: بر اساس توافقی که انجام شده 200 خانوار از بلاتکلیفی رها می‌شوند.
این مسئول همچنین از فعالیت 11 جایگاه سی.ان.جی شهرداری با افتتاح دو جایگاه جدید خبر داد و ابراز داشت: در این زمینه مشکل پرداخت بدهی‌ها به شرکت گاز نیز برطرف شده و همه جایگاه‌ها هم اکنون با قدرت و قوت در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول